מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 27 חוות דעת רלוונטיות
ליאור עמד בזמנים, הוא היה בסדר גמור ונחמד. הוא ניסה לתקן את מחמם אבל מכיוון שהמכשיר ישן הוא עדכן אותי מראש שלא יהיה לו את החלקים המתאימים. והוא היה קצת יקר לדעתי.
היה יוצא מן הכלל! לא היה לי מים חמים בכלל, סטס עלה על התקלה והחליף את החלק בצורה מהירה ומקצועית. אני מרוצה מאוד מהשירות.
הוא היה מדהים עם נסיון בולט. הוא מהבודדים שהיה לו ידע במחמם המים של חברת פז- גז. הוא הגיע בהתראה קצרה והיה סופר מקצועי וסופר הוגן. ממש איש מקצוע נדיר, שירותי, מקצועי, אדיב, שירותי, הגון והוגן. בזכות הידע המקצועי והנחישות שלו הצליח לתקן תקלה ולמנוע החלפה של הגוף וזה חסך לי הרבה!
סטס היה נחמד ואני ממליץ עליו!
אבחון ותיקון תקלה במחמם מים מסוג רינאיי שלא חימם מים. התיקון כלל הסרת אבנית.
הוא היה מעולה. הוא בא בזמן והוא פתר את הבעיה. אני ממש מרוצה.
הוא היה מדהים, יש לנו תקלה תקופה ממש ארוכה. הוא מצא את הבעיה צ'יק צ'אק ולקח סכום סימלי לדעתי.
הוא היה נחמד, היה אצלי 10 דקות ולקח מחיר על ביקור, הוא אמר לי שאם הבעיה תחזור להתקשר אליו אבל כשהיא חזרה לא התקשרתי מפאת חוסר זמן. לדעתי המחיר שלקח היה יקר.
הוא היה מצוין, עמד בזמנים, היה מאוד אדיב ועשה את העבודה שלו כמו שצריך.
היה דייקן והגיע בזמן, עבד ביסודיות ובצורה מסודרת ונקייה, הסביר לי בצורה ברורה את מהות התקלה וכיצד יש לפתור אותה, הציע מספר דרכים לטיפול ופירוט את העלות של כל דרך פעולה, טיפל בתקלה במהירות וביעילות, לשביעות רצוני
פעם ראשונה שחיכיתי שצוות מדרג יתקשר לקחת משוב. עוד לא נתקלתי בבעל מקצוע כמו שמואל והוא ראוי לפרגון בכל אמצעי. הסברתי לשמואל שמדובר בתקלה דחופה שכן בבית תינוק שזה עתה נולד ואין מים חמים. הוא הגיע זמן קצר לאחר השיחה. עוד בטלפון ציין בפניי עלות ביקור (וזה היה גם המחיר שלקח לבסוף) והסביר לגבי בעיות אפשריות בתיקון. בהגעתו חלץ נעליים בכניסה ותיקן מיוזמתו תקלה שאיננה בתחום בגינו הוזמן. אציין שבעלי מקצוע אחרים עמם שוחחתי אמרו רק על סמך שיחת הטלפון שככל הנראה יצטרכו להחליף את כל המכשיר בעלות של כמה אלפים. אין ספק ששמואל הוא האדם הראשון אליו נפנה בתקלה הבאה ואנחנו מקווים שכך יעשו גם אחרים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.