מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
בדיקה של כרטיס שנשרף וגוף חימום לא תקין במכונת כביסה של חברת סמסונג.
הוא היה מצוין! הגיע מהר והיה נחמד. השקיע מאוד בניסיון לתקן וניסה גם להחליף גוף חימום לפני שהבין שאין ברירה וצריך לזרוק אותה.
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, בדק מה הבעיה ואמר שאם תתעורר שוב תקלה בעתיד יגיע שוב ללא חיוב..
היתה בעיה במייבש הכביסה, מייבש מסוג ספקטרה, לכן קראתי לעופר, הוא בדק ואמר שצריך להחליף את גוף החימום לחדש, הוא חזר למחרת עם החלק והתקין אותו. מאוחר יותר, כשהפעלתי את המייבש, נגעתי בו והרגשתי סוג של זרם חשמל, אמרתי את זה לעופר והוא חשב שזו הרגשה סובייקטיבית ולא נראה לו שיש בעיה, כמובן שאם ארגיש שמשהו לא תקין שוב, אצור איתו קשר ולא תהיה לו בעיה להגיע אלי שוב.
עופר היה מצויין! הוא הגיע בזמן ואיתר מהר מאוד את התקלה, הוא לא נתן לי הצעת מחיר לפני שזיהה את הבעיה, כי לא ידע מה בדיוק לא בסדר עד שהגיע ובדק, כשהבין מה לא תקין ואיזה חלק צריך להחליף, שאלתי אותו כמה יעלה מייבש חדש וכמה יעלה לתקן את הנוכחי, הוא אמר לי את המחירים והמחיר הסופי שנקב בו בסוף היה באמת מה שאמר לי לפני התיקון, כך שהוא היה יקר מעט אבל בהחלט הוגן. הוא מאוד ממוקדבעבודה ומראה על אמינות גבוהה, הוא הכין אותי לכל אפשרות והסביר מה הוא עושה. הוא גם לא נלחץ מזה שאני מבין קצת בעניין.הוא היה מדוייק ונזהר על החפצים, עבד נקי מאוד. אני שבע רצון ממנו. הייתי רוצה שיהיו עוד בעלי מקצוע כמוהו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.