מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי 5 כוח סוס של חברת אלקטרה ואבחון תקלה במזגן עילי 1 כוח סוס של חברת תדיראן.
הוא ישר ואמין! אני ממליץ עליו, הוא עשר!
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים ואבחן את התקלה. אני מרוצה!
מאוד מרוצה, עשה אחלה עבודה והיה נחמד לגמרי.
דודו היה חבל על הזמן, עשר בהכל. שירות, אמינות ומחיר לדעתי.
הוא היה מצוין, מאוד נחמד ושירותי. הוא הסביר שיותר יקר לתקן את הבעיה מאשר לקנות מזגן חדש וגבה תשלום רק עבור הביקור. מומלץ.
היה ממש אחלה!
אבחון תקלה במזגן עילי של חברת אלקטרה בעל 2.5 כ"ס.
הוא היה נשמע אמין, הגיע ובדק את המזגן במשך כמה דקות, לדעתו חשב שהבעיה היא בכרטיס הפיקוד ואמר שזה לא ביכולתו לתקן ושאקרא לאלקטרה ולא לקחת תשלום.
הוא זיהה את הבעיה ואמר שזה כנראה הכרטיס האלקטרוני ולא הקבל כמו שהוא חשב בהתחלה. הוא הסביר שזה יקר להחליף כרטיס ושאפשר להתקין מזגן אחר. הייתי צריך לקבל אישור מהביטוח אז כאן נגמרה השיחה והוא לקח דמי ביקור. השירות היה מאוד מהיר. הוא התקשר בטלפון להתייעץ עם עוד בעל מקצוע שמבין יותר במה שמדובר והוא העביר לי את המידע. לא נפתרה הבעיה, אבל הוא התאמץ.
היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר, אבחן את התקלה ועמד בזמנים. לדעתי המחיר סביר.
הוא הגיע ואמר שהבעיה היא לא במזגן אלא בתשתית של כל המנועים המונחים על הגג. הוא נתן לנו הצעת מחיר על סך 13,000 ש"ח בשביל ארגון מחדש של תשתית המנועים. היה נראה מבין עניין. בעל מקצוע אחר שהבאתי אמר שהתשתית באמת לא כל כך נראית טוב אבל שראה כבר דברים גרועים יותר. הוא אמר שהבעיה היא במדחס של המזגן ולכן החליף לי את המזגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.