מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 22 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצויין, ישר ועמד בזמנים. הוא אבחן דליפת גז במקרר שהפסיק לעבוד, פירק והרכיב את המקרר והמקרר חזר לעבוד.
תיקון מקרר של חברת LG שכלל איתור דליפה ומילוי גז.
יהודה בחור מקסים והתרשמנו ממנו לטובה. אפילו בבוקר אחרי הוא התקשר לבדוק שהכול עובד. אנחנו מרוצים ממנו מאוד.
הוא עשה כמיטב יכולתו, התאמץ, עבד קשה והיה מקסים. אבל התקלה הפכה לסוג של נזילת מים, הוא הגיע מספר פעמים ועדיין יש נזילת מים בכל המקרר ומתחתיו. הוא לא הצליח לתקן ובהתאם לכך הרגשתי שהמחיר יקר ואאלץ לרכוש מקרר חדש.
ניסים טכנאי מאוד מנוסה ומקצועי. גילה תקלה במקרר מאוד נדירה וקשה לגילוי. ניסה לתקן אותה בכמה דרכים , היה אצלי כמה פעמים עד שתיקן עד הסוף. לא לקח כסף עד שהשתכנע שהביעה נעלמה סופית. אני ממליצה להזמין אותו כשיש לכם תקלות במקרר.
תיקון מקרר מחברת סמסונג כולל בדיקה יסודית, איתור דליפת גז ומילוי גז.
הוא פנומנלי! לא רק שביקש את הפרטים לפני כדי לקבל תמונת מצב מלאה אלא הדבר המדהים היה שהוא התקשר פעמיים לאחר מכן כדי לברר אם הכל תקין ועובד. הדאגה הזו נגעה לליבנו.
היתה לנו דליפת גז מהמקרר (אמנה בן 6). הטכנאי לא הצליח לאתרה כיוון שהיא הייתה דליפה בקצב איטי מאוד, בכל מקרה הוא הרכיב שסתום ומילא גז. אחרי שבוע וחצי שוב הגז התרוקן שוב, בטלפון הוא אמר שיכול להיות שהדליפה היא לא מאחור, אלא מהדופן וזה כבר סיפור גדול כי צריך לבצע מעקפים וגם אז הפיתרון לא יהיה אופטימאלי כי המקרר יתחיל להזיע בדופן. בכל זאת ביקשתי ממנו שיבוא למלא שוב גז כדי שיהיה לי משהו עד שאני אקנה מקרר חדש. הוא בא ואמר שהוא יעשה בדיקה חוזרת, ואז התגלתה הדליפה (ע"י יצירת אמבטיית מים) התקלה נפתרה והמקרר עובד עד עצם היום הזה (כבר עברו שלושה חודשים ממרץ עד יוני 2012) חסכתי כסף ולא צריך לקנות מקרר חדש.
עבד והשקיע ולאחר כשבועיים התקלה חזרה על עצמה. התקשרנו אליו, הגיע מיד, מילא גז והתקלה חזרה על עצמה. הוא הודיע טלפונית שאין מה לעשות ויש להחליף מקרר. הוא עבד "והזיע". יש לו יחסי אנוש טובים, נעים הליכות ומגיע בזמן. לכאורה, לא בקי במקררי LG.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.