מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה. הוא היה ממש נחמד, בדק את מה שהיה צריך ובסוף אנחנו צריכים לקנות מכונה חדשה, אבל הוא בדק את כל האפשרויות. הוא אמר לי שיבוא ב12 ובא ב12.
היה מצוין! הוא איתר לי את הבעיה במכונת כביסה ותיקן אותה כמו שצריך. קראתי לו פעם נוספת כשחשבתי שיש שוב תקלה, הוא הגיע, בדק אותה והכל היה תקין, אני הייתי מאוד מרוצה ממנו!
היה מעולה. הוא הגיע ממש ב9 וחצי בערב כמו שביקשתי. שאלתי אותו אם לא שווה לתקן והוא הבטיח שיגיד לי את האמת. הוא היה פייר ושם את הכל על השולחן, הוא אחלה בן אדם. הוא נעים ונכנס עם חיוך. אין לי טענה אחת.
בדיקה, איתור תקלה ותיקון כרטיס במכונת כביסה מחברת סמסונג.
רצון בחור מקסים. הוא מאוד מקצועי, הגון, ישר ואמין. הוא ביצע בדיקה יסודית ופתר את הבעיה. אני בטוחה שאיעזר בו שוב אם אצטרך.
איתור תקלה בכרטיס פיקוד של מכונת כביסה מחברת קונסטרוקטה.
אורן היה בסדר גמור, הגיע ממש בזמן, איתר את התקלה ונתן להמלצות להמשך.
היה אחלה, הוא הגיע אלינו, בדק את המכונה, אמר שהתקלה בכרטיס אז החלטנו לא לתקן, לקח תשלום על ביקור.
איתור תקלה ותיקון במכונת כביסה מחברת סמסונג שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
אלון היה מעולה מבחינת השירות והיחס שלו. לדעתי המחיר היה בקצה העליון. הוא איתר את התקלה והסביר בכל שלב את הנעשה.
אסף היה מעולה! הוא איתר את התקלה שהייתה לנו במכונת כביסה והציע לפתור אותה, אבל ייעץ לקנות חדשה, הוא באמת היה ממש טוב.
התרשמות מאוד טובה. היחס שלו, הגישה, ההסברים ומה שקשור בתיקון שלו. בחור נפלא!
הוא היה על הכיפאק, בדק את המכונה ואמר שהכרטיס הלך, לקח מחיר עבור ביקור והייתי מרוצה מימנו סך הכול :)
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.