מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 56 חוות דעת רלוונטיות
משה חמוד, הגיע בזמן, הסביר מה צריך לעשות, מאוד מתקשר ועשה ככל יכולתו לא להחליף מדיח ולפתור את התקלה. לבסוף זה לא צלח והוא גבה תשלום על ביקור.
היה מצוין! הוא נתן שירות יפה מאוד והוא אחלה בחור.
הוא היה בסדר גמור, ממש נשכב על הרצפה, בדק, את המדיח ביסודיות והגיע למסקנה שהמנוע לא עובד. האופציות הן או להחליף מנוע או לרכוש מדיח חדש כי ההפרש במחיר בין תיקון לקנייה חדש אינו גדול. המליץ לקנות חדש. לא רצה לגבות כסף כי לא תיקן כלום. איש הגון, מאוד אדיב, מנומס, קשה למצוא בימינו בעלי מקצוע כמוהו ממליצה בחום להעזר בו.
היה מאה אחוז! חשבתי שהייתה תקלה עם המדיח, הוא הגיע לבדוק ולבסוף התברר שהכל בסדר. הוא היה שירותי, הסביר לפרטי פרטים ונתן אינפורמציה מעבר למה שנדרש.
המדיח לא היה ניתן לתיקון אבל הוא הגיע פעמיים, בפעם הראשונה הוא לא רצה לקחת תשלום על ביקור בגלל שהוא לא הצליח לתקן. נראה לי שהוא מאוד מקצועי, המלצה גבוהה מאוד.
נאור הגיע מהר והכול היה בסדר גמור.
הוא אמר שזה לא בעל תיקון, הוא עשה מאמצים רבים ובדיקה מקצועית ומעמיקה. מגיע לו רק שבחים, הכל עשר.
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי. התקלה לא הייתה כשהוא היה כאן וניסינו עדיין לבדוק מה הגורם, הוא בכל זאת נתן אפשרויות לבעיה וטיפים לתיקון. לאחר שהלך, התקלה חזרה ולפי ההסברים שלו הגעתי למקור הבעיה ותיקנתי.
הוא היה סבבה. הוא לא עזר לי כל כך עם התקלה. הוא טען שזה הכרטיס והמליץ לי להחליף מדיח.
הוא אמר מההתחלה שיכול להיות שהבעיה במשאבה ואם זאת המשאבה אין טעם לתקן. אחרי בדיקה מקיפה אבחן שזאת המשאבה, אבל רוצה בכל זאת לנסות לתקן. בסוף בחרנו לקנות מדיח חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.