מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 26 חוות דעת רלוונטיות
הוא הגיע, והאמת קצת איכזב אותי. הוא טען שהמדחס לא עובד והעלות של התיקון תהיה חצי מסכום המקרר והמליץ לי לקנות מקרר חדש. הוא בא מהר ונתן שירות, הסתכל ובדק אבל בסוף יצאתי בלי תיקון. הוא הביא אותי למצב שאני צריך לקנות מקרר חדש אז אני קצת מאוכזב.
אמר שצריך להחליף מקרר. היה סבבה, ממש נחמד ונראה מקצועי.
יוסי בדק את התקלה והמליץ לנו לא להחליף את המדחס, ניסה לחבר את המדחס הקיים אבל לא הצליח. הוא היה מאוד נחמד וגבה תשלום על הביקור בלבד.
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר ועבד מהר. אני מרוצה.
הבחור מקסים, הוא היה אצלי וגילה את התקלה במקרר. הוא פשוט בן אדם הוגן ומקצועי, אני ממליצה לכל מי שיש תקלה במקרר לפנות אליו ישירות ולא לאף חברה אחרת. הוא מצא את הבעיה אחרי שאחרים לא הצליחו. אחר כך גילינו שיש על זה אחריות והוא אמר שכדאי לי לפנות ליצרן ולא לתת לו לתקן את זה, מה שמאד הוגן מצידו. חוץ מזה הוא ענה על כל השאלות שהיו לנו אחרי הבדיקה זה לא מובן מאליו. תודה אהרון.
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
צחי היה אחלה ממש, אבל הוא בסוף לא תיקן כלום כי העדפתי לקנות חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.