מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
מספר ימים לאחר התיקון (קצר והחלפת תרמוסטט וטיימר) התחילה בעיית היווצרות קרח במקפיא. בעיה שלא הייתה קודם לכן. התקשרתי אליו. אמר שנכנס אויר חם ושאשפוך מים חמים על הגומי שאוטם את דלת המקפיא. ניסיתי ולא פתר את הבעיה. בנוסף, לאחר כחודש גם הטיימר החדש התקלקל. לזכותו ייאמר שהיה זמין ופתר את הבעיה הראשונה שבגללה קראתי לו, אבל המשך הטיפול היה לוקה בחסר. חבל.
התקשרתי אליו והוא קבע איתי ישר למחרת, בלילה לפני התקשרתי שוב ברגע שהבחנתי שהמקרר לא עובד בכלל, הוא הגיע אליי, עבד שעתיים בערך ונתן שירות טוב מאוד, אני מאוד מרוצה והמקרר עובד :)
הוא הגיע בזמן והיה נראה מקצועי מאוד. הכל פועל כמו שצריך.
הבעיה הייתה שהמקרר לא קירר. בהתחלה הוא הציע לי כמה פתרונות בטלפון כדי לעזור לי לפתור את הבעיה לבד. כשזה לא עבד הוא הגיע אלי ותוך חצי שעה פתר את הבעיה! הוא היה ממש עשר! הייתי מאד מרוצה ממנו!
הוא היה ממש עשר. הוא הגיע בזמן והיה ממש אחלה. אני לא יודע אם הוא היה יקר או זול כי לא עשיתי סקר שוק לפני, אבל הוא באמת היה נחמד מאוד, סבלני ואדיב.
הוא היה חביב !!! הוא נראה אדם עסוק... קצת קצר בזמן. הוא מאוד מקצועי ומקפיד להסביר בדיוק מה הוא עושה. הייתה איזושהי בעיה שחזרה והוא הסביר לי מה לעשות ואמר שאם לא יילך אז הוא יגיע. הבעיה אכן נפתרה. הוא נתן אחריות ל 3 חודשים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.