מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
פתיחת סתימה, החלפת חיישן וסידור מאוורר במקרר של חברת ווירפול.
הוא היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו, מצא את התקלה, תיקן אותה ואפילו על תיקון המאוורר הוא לא גבה תשלום זה היה מיוזמתו.
תיקון ונטילטור וסידור דלתות במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
מדהים, אין לי מילים. הוא פתר לנו את הבעיה, היה מאוד מקצועי ומקסים.
הוא היה נחמד ועל הכיפאק, יוצא מן הכלל ואני אקח אותו גם בעתיד.
תיקון מקרר של חברת סמסונג הכולל שטיפת מעברים וסידור המאוורר.
הוא היה מקסים! קודם כל מקצועי, הגיע בזמן שהבטיח. לא מקשקש ונכנס ישר לעניינים. מסתכל, בוחן, מקשיב וניגש מיד לעבודה. תוך כדי הוא גם מסביר. אמין ומקצועי. וואו, חימם לי את הלב באותו יום! וגבה מחיר ביקור רגיל. ממליצה בחום על יניב.
הוא היה מקצועי, אדיב וגילה את התקלה מהר מאוד. מגיע לו בהכל עשר, ממש אין דברים כאלה!
תיקון מקרר של חברת vestel, כולל החלפת תרמוסטט וסידור המאוורר.
הוא היה ממש מצויין! הוא עבד נקי! הוא דאג שהמקרר עובד והוא אפילו ווידא שהמקרר בסדר גם יום למחרת! הוא הגיע בזמן, גם המחיר היה הוגן והוא היה מעולה :)
שאיבת אבק שחסם את המאוורר וסידור הווסת בין המקפיא למקרר במקרר של חברת LG שלא עבד.
הוא היה אדיב, מקצועי ועמד בזמנים אבל הוא היה מאד יקרן. הוא פתר את הבעיה בפחות מעשר דקות ולקח על זה הרבה כסף.
קראתי לו כי הייתה בעיה במקרר, היה צריך להחליף מאוורר. אחרי כמה ימים, המאוורר הרעיש והוא בא שוב לסדר, איזשהוא חלק היה תפוס בדלת.
הוא היה ממש בסדר, באמת שמגיע לו 10. הוא אדם מאוד אדיב ונחמד. בפעם הראשונה , לפי מה שתיארתי לו בטלפון ידע כבר לזהות את הבעיה והגיע עם החלק שצריך להחליף. הגיע באותו יום, התקשר אפילו להודיע שמתעכב בכמה דקות, סידר מה שצריך מהר ובנמחיר הגון וסביר. ביקרו כולל החלק כמו שאמר מראש. בפעם השנייה, הוא הגיע איך שקראתי לו, סידר צ'יק צ'ק מה שצריך, הסביר לי מה קרה ולא לקח עוד כסף. הוא גם התעכב לראות שהרעש לא חוזר. גם אמר שאם צריך להחליף שוב את המאוורר זה באחריותו ובפעם השנייה הגיע עם מאוורר למקרה שצריך להחליף. הגון ביותר ומקצועי. הייתי מאוד מרוצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.