מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
הוא התקשה לציין את הסיבה המדויקת לבעיה וסבר שכדאי לשים גוף חימום חדש. המחיר שדרש היה גבוה מהמחיר שהומלץ באתר, אבל כשהפניתי תשומת-ליבו לכך והצגתי בפניו את הכתוב באתר, הוא הסכים לקבל מחיר נמוך משדרש! כשעזב את הבית לא הקפיד אריק למסור לידינו קבלה ורק לאחר בקשתי הטלפונית, נשלחה הקבלה לאחר כשבועיים ימים! למרות שביקשתי שיגיע בשעה מוקדמת ביום שישי, הוא העדיף להגיע בשעה 10 בבוקר, אבל הגיע בדיוק בזמן.
התקשרתי בשבע בבוקר ותוך 45 דק' היה אצלי אחד העובדים שלו. הוא תיקן את התקלה והיה מאוד אדיב. הוא לא גבה כסף בתום התיקון, אלא יצר קשר לאחר שבוע וחצי ווידא שהכל בסדר ואנחנו מרוצים ואז גבה עבור התיקון טלפונית באשראי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.