מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת נזילה ותקלת רעש וייעוץ לגבי כיוון טמפרטורה במזגן עילי מחברת תדיראן.
אמיר מדהים, הסביר לי הכל והעניק לי ידע מקצועי. הייתי מאוד מרוצה ממנו!
ליאור היה מעולה, הגיע בזמן והיה מקצועי. בנוסף, הוא ממש השקיע בעבודה בדק שהכל עובד כמו שצריך ואמר לי שאם יש תקלה אפשר להתקשר אליו.
השירות היה מצוין!
נאור נתן שירות טוב ומקצועי. בסופו של דבר, הוא לא הצליח לסדר את הרעש ולא חשב ששווה לתקן את המזגן התקול שבדק. לקח מחיר הוגן בעיניי וסך הכל התרשמתי לחיוב.
בדיקת מזגן עילי בעקבות רעשים בזמן הפעלה, ניקוי מזגן ובדיקת נזילה ואיטום כנפיים ברשת חליפית במנוע החיצוני של מזגן נוסף.
וידא שהכל עובד תקין, המזגן אכן עבד, אין לי מושג מה הבעיה, אבל המזגן עובד כראוי. תודה. כמו כן, במזגן נוסף אטם את הכנפיים ברשת חליפית במנוע החיצוני וגם המחיר היה בהתאם. אדיבות, מקצועיות, אדם נחמד מאד, יחס אדיב, מקשיב, בודק ואכן לא הייתה בעיה מיוחדת, אך בכל זאת פתח וניקה את רשתות המזגן. היה סבלני מאד וחיכה מעט לוודא פעילות תקינה. תודה.
בדיקת נזילה ותיקון רעש ממזגן של חברת יוניק.
הגישה לצינור הייתה קשה כי הוא במסתור כביסה והוא בכל זאת ירד בעצמו לשם ובדק, בחור נחמד, היה מקצועי, ולקח מחיר הוגן.
היה בסדר גמור. אדיב ונחמד. הוא בא אבל כשהגיע הטפטוף מהמזגן הפסיק, בפועל לא כל כך היה מה לתקן. אמרנו מראש שמדובר בשני מזגנים והוא אמר כמה זה יעלה בהתאם. הוא באמת הסתכל על שניהם ובפועל לקח תשלום רק עבור טיפול במזגן אחד. הוא היה מאוד הוגן במחיר.
תיקון נזילה מצינור חיצוני, תיקון רעש במזגן נוסף ובדיקה כללית במזגן שלישי.
רועי בראש הרשימה ובצדק - שילוב של מקצוען צמרת ובן אדם זהב (גם שמעתי אותו בשיחה מקסימה עם אמא שלו). כשרועי הראה לי את התיקון לצינור הוא אמר שהאדם הבא עשוי לכעוס כי זה סגור היטב. עניתי לו שהאדם הבא שיבוא לתקן יהיה כנראה הוא עצמו אם הוא שומר על השירות והדירוג. חבל ששכחתי לצלם. בקיצור - מומלץ בחום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.