מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 2867 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
היה מצוין!
הייתה תקשורת נעימה והוא בן אדם חביב ואדיב! התיקון היה בהתחלה לא טוב (ברח גז) ועדי בא לתקן שוב על חשבונו בלילה, מאוחר והתנהג באחריות גדולה! הוא ממש התנהג כמו שצריך והיה אכפת לו שהכל יהיה טוב.
היה מקצועי, איתר את הבעיה במהירות ופתר אותה. איתר את התקלה במקצועיות, הפשיר חלקים שקפאו, בחן שאין תקלה נוספת. הסביר באופן ברור והקפיד לארגן אחריו אחרי שסיים.
יואב הגיע מהר ובדייקנות, הוא עלה מיד על התקלה במנוע של האוורור של המקרר ותיקן זאת במקצועיות.
הכל היה מאה אחוז! כבר בטלפון נתן הסבר וניסה לעזור, הגיע בזמן היה מקצועי ונעים ופתר את הבעיה עם הסבר לעתיד ומחיר מחיר סביר מאוד.
ממש אין מילים! מקצועי, שירותי, אדם נעים מאוד. הסביר לי מה הייתה התקלה. המשיך ובחן את שאר המקרר למרות שכבר תיקן את מה שהיה צריך. הדריך אותי באיך לתחזק את המקרר. מוטי אבחן את הבעיה בטלפון. הגיע בשעה שקבענו, עבד באופן מקצועי ונקי. תיקן חיישן שקשור למנגנון ההפשרה של המקרר.
תיקון מקרר סמסונג 4 דלתות שלא עבד, כולל החלפת כרטיס פיקוד ראשי.
השרות היה מיידי ומסור. היה ביקור ראשון עם נסיון תיקון וכשלא הצליח היה אילוץ להחליף את הכרטיס.
הוא בחור מאוד נחמד ודייקן. החליף את חיישן ההפשרה, טיפל בקרח שהצטבר. חייב בהוגנות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.