מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה נפלא. הוא קבע איתי והגיע בזמן, הסביר מה הוא עושה, תיאר את התקלה והראה בדיוק מה הוא מחליף. הוא היה מקצועי, נחמד ואדיב ואני מאחל לעצמי תמיד שאפול על טכנאים כאלה.
המקרר הקפיא את המזון בתא הקרור. אלברט זיהה את מקור התקלה כבר בשיחת הטלפון, הגיע למחרת והחליף את החלק המווסת את הזרמת האויר לתא הקרור. כמו כן החליף את התופסנים הדלתות שהיו שבורים. נעים ואדיב, עבד מהר ונקי. שרות מצויין.
אחלה טכנאי שבעולם! השירות היה מעולה, הגיע בזמן, היה אדיב ועשה עבודה נפלאה.
תיקון תקלה במקרר של חברת פריג'ידר.
הוא היה מעולה. יצאתי מרוצה מהעבודה והשירות.
תיקון מקרר של חברת פריז'ידר, שהפסיק להקפיא, כושר הקירור ירד ותא ההקפאה החל להתכסות בקרח. השירות כלל איבחון התקלה ותפעולה.
הגיע העובד שלו (אשר) והסביר כי מקור התקלה בסתימה בין תא ההקפאה לתא הקרור. המקפיא הופשר והחללים שבין המקפיא לתא הקרור נוקו. ועל פניו נראה שהתקלה תוקנה. נלקח תשלום הוגן עבור העבודה. בדיעבד, מסתבר שהתקלה חזרה כעבור חודשיים באופן בלתי סביר. אותו טכנאי חזר, הפשיר שוב את המקפיא, כמעט ולא היה מה לנקות בחללים שנוקו בפעם הקודמת, ונגבה הפעם סכום גבוה יותר (!!) על אותה העבודה. שוב נראה שהמקרר חזר לפעול, אבל יש מצב שניתוח התקלה והטיפול בה איננו מקצועי מספיק ולכן היא לא נפתרת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.