מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 54 חוות דעת רלוונטיות
אליאס נתן שירות מצוין, אדיב, מקצועי והוגן.
הייתי מרוצה במאה אחוז! המקרר השמיע רעשים חזקים ולא קירר כמו שצריך את המוצרים. כשדן הגיע הוא הסביר לי שתא המאורר היה מלא בקרח ולכן הרעשים והתפקוד הנמוך של המקרר הוא הפשיר את הקרח והמקרר חזר לעבוד כמו חדש וללא רעשים.
הוא נחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה הכי טובה שהוא יכול ובינתיים זה נראה בסדר.
היה פצצה! הרבה אמרו שאי אפשר לפתור את התקלה, אבל כשתמיר בא הוא פתר אותה ועשה אחלה עבודה.
הוא היה מדהים! הוא היה מאד אדיב, נחמד, הגיע מעכשיו לעכשיו, אפילו הקדים, הסביר כל מה שהוא עושה, נתן תחושה מאד נוחה והיה ממש טוב. הוא לקח מחיר שהיה נראה הוגן ואני בהחלט ממליץ עליו!
הוסבר ליוסי בטלפון מה דגם המקרר, מה קרה וביקשתי לדעת את המחיר, בפרט שרציתי לאשר את המחיר מול בעל הדירה. הוא ביצע את העבודה בזריזות, אך לא בצורה מקצועית ונקיה. אדגיש כי הדלת יושבת במקומה לאחר העבודה. לאחר ביצוע העבודה הוא דרש סכום גבוה יותר מהצעת המחיר וטען שלא שמעתי אותו בטלפון. ייצוין כי המספרים נשמעים שונים לגמרי ואין אופציה שלא שמעתי נכון. הוא הציע לפרק את הדלת ולקחת כסף על ביקור בלבד, לדעתי פירוק הברגים שהוא חיבר עלול לגרום לדלת לנזק נוסף ולא בטוח שהיה אפשר לתקן אותו ולכן סירבתי לפירוק. הוא שלח אותי לבדוק במחירון באתר והמחיר היה כמו שטען שלוקחים שאר בעלי מקצוע. בסופו של דבר שילמתי לו את הכסף כדי לא להתעמת איתו.
השירות של לירון היה טוב, תיקן לי את התקלה, לא התייאש עד שמצא את הבעיה, לקח מחיר סביר לדעתי והתקשר יום למחרת לבדוק שהכל בסדר.
הוא היה מעולה, הגיע בזמן ותיקן את התקלה ממש מהר, הגיע כבר עם כל החומרים והציוד, הגיע ממש יום אחרי שדיברנו ואפילו הקדים, ידע בדיוק מה לעשות ועשה רושם מאוד מקצועי, בנוסף המחיר שהוא לקח היה אחלה ממש בעיני לעבודה כזאת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.