מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
היה מצויין!
הוא מקצוען, אדיב, איתר את התקלה בחמש דק, שומר על קשר עם הלקוח ועומד במילה שלו. מגיע בזמן, אפילו מקדים, מתאם איתך הכל ואומר מחיר מראש. באמת יצא צדיק.
היה מעולה, אין לי מילה רעה!
הוא מצא את הבעיה צ'יקצ'ק. אמר לגבי דברים מסוימים שלא חובה להחליף אותם, כלומר, הוא לא ניסה להרוויח עלי עוד כסף. בנוסף הוא גם מכר לי שלט בזול. סך הכל הוא היה בסדר גמור...
הוא היה על הכיפאק! מגיע לו 10 על הכל!
תיקון מזגן מרכזי שהפסיק לקרר - תיקון נתק בתלת פאזי בין ארון חשמל ללוח בקרה במעבה של המזגן.
היה מצוין! המזגן הפסיק לקרר פתאום, בלי סיבה. לאחר אבחון ראשוני שלי, יצאתי מנקודת הנחה שמדובר בבריחת גז. דיברתי עם גבי, והוא ממש השתדל לבוא יום למחרת (ומדובר בשיא עונת הביקוש). הוא עבד בצורה מתודית, הקפיד להסביר מה הוא עושה. מיד אבחן שלא מדובר בבעיית גז, אלא מדחס שלא נכנס לפעולה. גבי התחיל לבדוק עם פוטנציומטר את המתח בנקודות שונות ביחידה, ועלה על כך שרק 2 מתוך 3 פאזות שהלוח חשמל נותן אכן מעבירות מתח, משמע יש נתק בקו מהלוח. הוא הלך לבדוק בלוח החשמל, ולאחר מכן הבעיה נפתרה (כנראה מגע רופף או יוניט של שעון שבת שהיה תפוס). בהמלצתו של גבי, אני אזמין חשמלאי לבדוק את הלוח כדי לוודא שהכל מחובר בצורה בטיחותית ואכן פועל כנדרש. אני מאוד מרוצה מהעבודה הנקייה, השיטתית ומההסברים הברורים. גבי איש מקצוע אמין, יסודי והוגן.
אישית לא ראיתי כי זה בדירה שאני משכיר. אבל כל האינטרקציה איתו מבחינתי היתה טובה מאד- התגובה, המהירות. את הבעיה אני יודע מהם שהוא פתר להם אז אפשר לומר שהיה מאד מוצלח.
היה מצוין! ניסיתי להזמין אותו כמה פעמים וזה לא יצא. התקשרתי אליו בבוקר וזה לא הסתדר אז הוא אמר שהוא יזכור אותי והוא יתקשר אלי בהמשך היום. בסוף זה באמת הסתדר, הוא הגיע ואפילו חיכה לי קצת. הוא היה מאוד נחמד, פתר את התקלה ולא עשה דברים מיותרים. היה ממש ממש אחלה!
הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד, עלה על הבעיה מהר ותיקן אותה, אבל המחיר יקר בעיניי.
תיקון נתק בחשמל ואספקת שלט חדש למזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
נתן טיפול מצוין. היה על הכיפאק.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.