מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 94 חוות דעת רלוונטיות
שי בדק את המקרר והבעיה לא הייתה פתירה.
היה אמין ומקצועי, דיבר איתי תכלס ואמר לי מה כדאי לעשות איתו. אחלה בשירות. מבחינת זמנים איחר מעט אבל עדכן אותי. סה"כ היה בסדר גמור.
הוא הגיע אלי, עשה בדיקות מקיפות ופירק חלקים. לבסוף הגיע למסקנה שאין לו איך לתקן את המקרר כי הוא מאוד ישן, משנות ה70 והציע לי לקנות מקרר חדש. הוא נתן תשובות מדויקות ולא גבה אפילו שקל על הביקור! אני מאוד מאוד מרוצה ממנו, לא מובן מאליו בעיניי.
שי היה מקסים, מאוד ישר, מקצועי וישר ניגש לעבודה. המקרר איכותי אבל מאוד ישן. אחרי שבדק לעומק את התקלה, הוא ייעץ לנו לשקול לא לתקן את התקלה אלא לקנות מקרר חדש.
לאבי התקשרתי בעקבות תקלה במקרר. אבי הגיע, עבד על המקרר מספר שעות ובדק הכל ביסודיות. הוא הסביר לי בדיוק איזה חלק לקנות והדריך אותי בתיקון התקלה. למרות שעבד כמה שעות הוא לא לקח תשלום בטענה שנכנסתי לו ללב. אין אנשים כמוהו, הוא פשוט יצא צדיק והלוואי שכולם יתקלו בו. הוא צנוע, מקצועי אדיב וטוב לב. רדפתי אחריו לגבי תשלום והוא פשוט לא הסכים לקחת כסף, הוא מהאנשים הנדירים שיש. מאוד מרוצה וממליץ בחום רב!
הייתה לי בעיה במקרר שהוא לא כל כך קירר, הוא הגיע ובדק אותו, עשה משהו קטן ועכשיו הוא מקרר כמו שצריך. השירות שלו היה מצוין.
ייעוץ ובדיקה עבור מקרר שלא קירר של חברת ג'נרל אלקטריקס.
הוא היה בסדר גמור, המליץ לי שלא כדי לגעת במערכת הקירור ושזה מקרר מאוד ישן וכדאי לרכוש חדש.
יניב היה פשוט 100%! הוא היה מוכן להגיע כבר ביום שישי כשצלצלנו אליו למרות שבכל זאת רצינו שיבוא בראשון. כשהגיע בדק את המקרר במקצועיות ועשה עבודה נהדרת. הוא מנומס, מסביר פנים והיה ממש נעים לעבוד איתו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.