מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 66 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת תקלה במזגן עילי של חברת תדיראן.
הוא היה טוב מאוד.
הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי. מצדיק את הדירוג שלו.
בועז היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה מקצועי. לדעתי המחיר שלו היה יקר.
היה מעולה, הכל טוב.
הוא הגיע, בדק את המזגן והסביר לי על התקלה. אני מרוצה מהשירות.
הוא היה אחלה, מאוד מקצועי, יסודי וניסה לפתור את התקלה, אך לבסוף מצא שיש צורך בהחלפת מדחס ולכן המליץ לנו שעדיף לרכוש מזגן חדש מאשר לרכוש מדחס חדש.
מצוין, הוא בדק ביסודיות ואמר לבסוף שחלק מהמזגן נשרף ושעדיף לי להחליף לחדש. הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד וגבה מחיר טוב של ביקור בלבד. מומלץ בחום!
היה בסדר גמור! הזמנתי את רועי מהיום למחר, הגיע בזמן שקבענו. אך לצערי לא הצליח לתקן את התקלה. היה בקשר עם שירות תדיראן וקישר ביננו להמשך טיפול. בהתחלה לא רצה לקחת כסף אבל התעקשתי.
בדיקה של תקלה במזגן מרכזי תדיראן.
היה אחלה! אביב הגיע בזמינות גבוהה, הסביר לנו את התקלה והמליץ עקב מורכבותה לפנות ליצרן על מנת לקבל אחריות ממושכת. היה זמין ,אדיב ביותר, סבלני ועזר לנו במהלך כל השבוע בבירורים ובמה שיכל לסייע!
בדיקת תקלה במזגן של חברת תדיראן והחלפת צינורית במזגן נוסף.
הוא לא וויתר עד שמצא את התקלה והראה לי מה הוא עושה. היה הוגן, מאד אחראי ועמד בלחות הזמנים יפה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.