מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 38 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור!
למעשה רונן היה איתי בקשר, הלך ובדק ובסוף גם הגיע ואז גילה שאין צורך אלא לכייל את השלט. היה הוגן ביותר ולא לקח תשלום מעבר לביקור על אף כל הטרחה.
אני לא הייתי בבית, הבת שלי הייתה איתו אבל הוא היה אחלה, עשה את התיקון וגבה מחיר הגון ביותר לדעתי. הוא הודיע מראש שיאחר. הוא היה זמין, עמד בזמנים ועשה את העבודה. אני מרוצה והכל עובד.
בועז היה בסדר גמור, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן בעיניי.
הוא היה מעולה. גם נחמד וגם עשה את העבודה. בקיצור אנחנו מאד מרוצים. חשבנו שהמזגן התקלקל ורצינו לקנות חדש בעקבות אבחנה של "מומחה" שאמר שצריך לזרוק את המזגן ושהוא לא שווה. הזמנו את אלעד והוא גילה שאין בעיה אלא רק צריך לאפס את השלט. הוא סידר שלט והמזגן התחיל לעבוד ובאמת לא היה טעם להחליף. הוא עשה דבר מצוין בשבילנו.
אביתר מעולה, מדהים, מקצועי, זמין, אחראי ועומד בזמנים. בנוסף, הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
שלט חדש ואיפוס למזגן מחברת Westinghouse עבור ניצול שואה בהתנדבות.
כבר בשיחה הראשונה רצה לעזור ואמר שיגיע לראות אם יוכל לטפל בבעיה, הגיע מהר, עזר לו מאוד והיה ממש מקסים!
בסדר גמור. בחור נחמד סך הכל. אדיב, מצחיק ומקצועי. היה צריך רק להחליף את הסוללות בשלט של המזגן והוא עלה על הבעיה בשנייה, הסתכל ישר על זה. הוא לא רצה לקחת על זה כסף. אני אקח אותו ולא אחשוב פעמיים אם אצטרך משהו בפעם הבאה. באמת יצר רושם ממש טוב.
אלי הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, הכל היה עשר!
היה מדהים!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.