מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
אלון היה בסדר גמור והיינו מרוצים. הוא סיכם מראש את המחיר וכך גבה. בסוף הוחלט לרכוש מדיח כלים חדש במקום לבצע תיקון.
הוא הגיע ובדק את המדיח, אמר שצריך להחליף מנוע אבל לא יכולתי להתעסק בזה כרגע. הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי, הוא הסביר לי הכל בצורה טובה.
הוא מדהים! שמרנו את הכרטיס שלו על מנת לקרוא לו שוב. אומנם לא ניתן היה לתקן את המדיח אבל הוא עבד עליו עד שמצא מה התקלה והמליץ לקנות חדש, הוא נתן יחס מעולה ואני בהחלט אקרא לו שוב אם אצטרך!
הוא אבחן תקלה בכרטיס ואמר כמה יעלה לתקן אותו. העדפתי לקנות מדיח חדש. הוא נתן יחס טוב, עלות הבדיקה בסדר גמור.
תיקון מדיח כלים של סימנס, בדיקה מקיפה ואבחון של התקלה, ניקוי יסודי של צנרת וחלקים פנימיים, החלפת קבל.
היה מושלם! רז הגיע תוך זמן ממש קצר. היה מאוד אדיב, ענייני, הסביר כל פעולה וענה על השאלות. התעקש לבדוק אפשרויות שונות, כדי להשמיש את המדיח, השקיע מאמץ וזמן. אבחן את התקלה במקצועיות, וגם מנע החלפת חלק מיותר. בסיום העבודה דאג גם לכוון את התאמתו של המדיח למטבח בצורה מיטבית (חצי אינטגרלי, בתוך ארונות, וצמוד לפרקט).
השירות שלו היה טוב מאוד, הוא היה זמין מאוד, הגיע כבר למחרת, נראה מקצועי וסה"כ יצאנו מרוצים.
השירות שלו היה מצוין, הוא הגיע בזמן היה נחמד והוגן .
אילן הסביר הכל בצורה מפורטת וברורה, נתן שירות מצוין, הגיע בזמן והודיע על זמן ההגעה מראש.
הוא היה בסדר גמור, הוא זיהה שיש תקלה במנוע ואמר כמה ייקח בשביל להחליף אותו, החלטנו שישתלם יותר להחליף את המכשיר.
איתור ואבחון תקלה במדיח מחברת בלומברג שכולל בדיקת כרטיס אלקטרוני במעבדה.
המדיח שלנו לא עבד והתקשרתי לנאור. הוא ישר נענה לקריאה והגיע. בדק את המדיח, לקח את הכרטיס האלקטרוני שלו למעבדה שלו, למחרת חזרת אלינו הביתה. הוא אבחן ואיתר את התקלה, היה הוגן ולא הסכים לקחת עלות על השירות כי אמר שהמדיח נהרס לחלוטין. באמת היה מקסים והוגן בקטע אחר. זה פשוט לא מובן מאליו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.