מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
הוא לא הודיע מראש, איחר והתנצל המון. באופן כללי הוא היה מצוין!
הוא היה עשר מעשר! חזר אלי בוואטסאפ, בא בלי יותר מידי התמהמויות, היה מאוד נחמד ואדיב, פתר את התקלה מהר ובדק אם יש בריחת גז. אמר שאם צריך משהו שאתקשר אליו שוב.
תיקון נזילה במזגן עילי בעל 2.5 כוחות סוס מחברת Family.
הוא הגיע במיוחד למרות שהיה עמוס, תיקן את הנזילה וגבה מחיר טוב וסביר לדעתי.
היה אחלה, הוא נתן שירות טוב!
הוא הגיע ביום שישי על הבוקר והיה מעולה! הוא עשה את העבודה, לקח מחיר הוגן לדעתי והוא בחור לעניין.
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שלא קירר והתקנת שני מזגנים עיליים של חברת פמילי בעלי אחד כוח סוס.
אני מרוצה מאבנר, הוא היה בסדר גמור.
לוי היה מדהים! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי, המחיר שלקח היה הוגן לדעתי והוא עלה על התקלה מהר. יש לי רק שבחים להגיד עליו.
איתור ותיקון דליפת גז במזגן עילי של חברת פמילי 2 וחצי כוחות סוס כולל מילוי גז.
הוא היה אחלה והגיע מהר, היה לו אכפת לגלות מהיכן התקלה, עבר על הכל בצורה מקצועית, הסביר ודאג להראות. הגיע ביום שישי, לא מובן מאליו.
תיקון נזילות במזגן תחתי ו-2 מזגנים עילים של חברות אלקטרה, תדיראן ופמילי בעלי 1.5, 2.5 ו- 2 כוח סוס.
לאחר חודש חזר אלי עקב תקלה חוזרת, הגיע ולא גבה תשלום, אך הבעיה החדשה שצצה לא נפתרה וכעת לאחר חודשיים 2 מהמזגנים שטופלו מקולקלים שוב.
מעולה! הוא היה נחמד והגיע בזמן. הכל היה בסדר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.