מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
זיהוי מהיר של התקלה, הסביר על כל מהלך שהוא עושה בפירוט, בנועם ובסבלנות.
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה. זיהה שיש סתימה ותיקן אותה.
עדי פתח וניקה את המקפיא מקרח, הסביר את התקלה והמקרר חזר לעצמו היה שירותי וחברמני.
היה ממש אחלה! תוך זמן קצר איתר את הבעיה ועבד כשעה לתקן באופן יסודי ומקצועי. לא עזב עד שוידא שהמקרר חזר לעבוד והסביר גם מה התקלקל ואיך למנוע בעתיד.
תיקון של מקרר LG שהפסיק לקרר שכלל איתור התקלה במתגים תקולים של המקפיא והחלפתם.
איתר במהירות את התקלה, סיפק חלפים מתאימים ווידא שהתקלה תוקנה.
היה בסדר גמור! המחיר בקצה העליון של הסקלה.
תיקון מקרר LG שחדל לקרר. איתור הבעיה (דליפת גז) ומילוי גז.
היה על הכיפאק. החל משיחת הטלפון הראשונה והתיחקור להבנת הבעיה, הזמינות והעמידה בזמנים ועד הבדיקה הייסודית והארוכה בכדי למצוא את הבעיה, לפתור אותה ולהסביר.
היה עשר, ממש מאה אחוז! יניב הכיר את התקלה כבר בשיחת הטלפון לפני הגעתו. הוא הגיע בזמן, הפגין מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ופתר את התקלה ללא "קיצורי פינות" וגבה מחיר הוגן. ללא ספק ממליץ עליו כבעל מקצוע מעולה וישר.
הענקתי לעדי את הציון 10 מהסיבות הבאות: מקצוענות: עדי אבחן את התקלה כבר בשיחה הטלפונית הראשונה. הסביר לי במדויק ממה נובעת התקלה ואת העלות של התיקון. יושרה – לאחר שעדי סיים את התיקון המקרר חזר לקרר אבל לא בצורה מספקת. עדי חזר לביקור נוסף מיד עם פנייתי וביצע את כל הנדרש על מנת שהקירור יהיה תקין לחלוטין. באחריות ציין שבמידה ולאחר התיקון המקרר לא יקרר יחזיר את התשלום. • אדיבות – אין מה להרחיב. כנראה ש"תודעת השירות הטוב" מוטמעת היטב אצל עדי. מעריך את העובדה שעדי התקשר אלי ביוזמתו לשאול ולוודא שהכול תקין. • זמינות – עונה מידית הגיע בדיוק בשעה שנקבעה. לסיכום ממליץ בחום ומכל הלב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.