מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
שירות מעולה, הוא החזיר לי את הטלפון עוד באותו היום אלי הביתה, הוא מדהים ומקצועי.
תיקון של מכשיר מסוג אייפון, דגם 6S, שכלל החלפת רכיב טעינה ותיקון קצר במכשיר.
חוויה מאוד לא חיובית בלשון המעטה! בפעם הראשונה שהגעתי אליו היתה לי בעיה של סוללה שמתרוקנת מהר. הוא החליף לי את הסוללה, אבל זה לא השתפר, וכעבור כחודש-חודשיים חזרתי אליו. הוא טען שיש בעיה ב"רכיב טעינה" ואמר שתיקון עולה X שקלים. יום-יומיים למחרת באתי לאסוף את המכשיר ואז הוא נקב במחיר גבוה ב-100 שקלים ממה שאמר לי בפעם הראשונה. אחרי שאמרתי לו שזה לא המחיר שנקב בפניי, אמר שכנראה טעה בפעם ההיא, אבל בגלל שזה המחיר שאמר לי מלכתחילה, זה מה שיחייב אותי, אז הבלגתי על הנושא. כשהגעתי הביתה גיליתי לפתע שיש לי בעיה באחד מכפתורי הווליום (תקלה שלא היתה קיימת לפני כן). חזרתי אליו יום למחרת (באותו רגע החנות כבר נסגרה) והוא אמר שזה מאוד מוזר, ואין לזה קשר לתיקון שעשה, אבל יכול לקרות וסידר את התקלה. הבלגתי גם על זה. שבועיים לאחר התיקון לפתע "מת" לי המכשיר לגמרי. בדקתי באינטרנט וראיתי שהחנות נפתחת ב-9 בבוקר. התייצבתי שם ב-9:15, אך החנות היתה סגורה. כעבור חצי שעה שחיכיתי לו, ביקשתי מהמסעדה ליד שיחייגו אליו ואז הוא אמר שהוא פותח רק ב-10. נאלצתי ללכת למעבדה אחרת, שבדקה ואמרה שנהרס המעבד, ולכן לא ניתן לתקן את המכשיר וצריך לקנות מכשיר חדש, אבל שכדאי שאבדוק עם המעבדה שהחליפה לי את רכיב הטעינה, כי אולי יש קשר בין הדברים. חזרתי ליניב יום למחרת, ולדבריו (באופן לא מפתיע) אין קשר בין התיקון שביצע, לתקלה שקרתה. לזכותו ייאמר שהוא אבחן כי מדובר בקצר, וגבה על התיקון רק 200 שקלים. אממה- איך שיצאתי מהחנות גיליתי שטביעת האצבע שלי לא נקלטת בכפתור הבית. חזרתי לחנות וקיבלתי יחס מזלזל ביותר מהמוכר שנכח בחנות. הוא התחיל להתווכח איתי שאין לי איך להוכיח שהכפתור היה תקין כשהם קיבלו את המכשיר. ניסיתי להסביר לו שהכל היה תקין מלבד העובדה שאינו נדלק, אבל הוא המשיך להתווכח איתי ולגרום לי להרגיש שקרנית. בלית ברירה השארתי את המכשיר פעם נוספת לבדיקה, ואז יניב חזר אלי אחרי כמה שעות לעדכן שכפתור הבית הקיים אינו הכפתור המקורי, והאשים את המעבדה האחרת בה ביקרתי (שלא ביצעו שום הליך על המכשיר), והסיר לחלוטין אחריות מהנושא. לא היה לי מה להמשיך להתווכח ופשוט באתי למחרת (שוב!) לאסוף את המכשיר. כשהגעתי הביתה נחשו מה? שוב תקלה באחד מכפתורי הווליום, בדיוק אותה תקלה שקרתה בפעם הקודמת שהמכשיר היה אצלו. התקשרתי אליו ושוב קיבלתי יחס מזלזל ביותר (הפעם מיניב עצמו). שוב נתנו לי תחושה של שקרנית שמנסה לעשוק אותם, וניסו להסיר כל אחריות מהנושא (למרות שמדובר בתקלה שכבר נגרמה בעבר אצלו). אחרי ויכוח טלפוני, יניב הבטיח שיחזור אלי ביום ראשון (זה היה יום שישי), כדי לראות מה אפשר על מנת שלא אגיע שוב בפעם האלף לחנות. אני עד עכשיו מחכה לשיחה ממנו, ונתקעתי עם מכשיר שנכנס למעבדה כשכל הרכיבים שלו תקינים, ועכשיו יש לו שניים דפוקים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.