מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 399 חוות דעת רלוונטיות
קובי היה מעולה, לאחר הבדיקה אמר לי שהמדחס הלך וחבל לתקן. הוא הפנה אותי לבחור שאקנה ממנו מקרר חדש ואני מרוצה ממנו מאוד. הוא בן אדם ישר כמו פלס וצדיק.
בדיקת תקלה במקרר.
אלרועי היה על הכיפאק, הוא הגיע בזמן, בדק את המקרר והמליץ לנו לקנות חדש.
התרשמתי מאוד לחיוב מעדי. הוא עשה עבודה עניינית, הוא היה אמין, הגיע בזמן, אבחן את הבעיה והצליח לפתור אותה.
אסף היה בסדר והוגן. הוא הגיע ועדכן אותנו שכנראה הבעיה במדחס וגם שיש לנו אחריות מהחברה.
צורי היה מצוין. הוא היה אמין מאוד, הרגיש לי שהוא לא גבה סתם כסף וגם המליץ לי מה לעשות. קראנו לו בגלל תקלה במקרר, הוא הגיע ועדכן אותנו שהכרטיס של המקרר נשרף ויש אפשרות להחליף אותו אבל העלות יחסית גבוהה או לקנות מכשיר חדש.
עובד מכל הלב. נותן הסבר מפורט. היה בסדר גמור!
אליאס היה מעולה! הוא היה חביב, אמר לי שלא ישתלם לי לתקן את המקרר ועזר לי לקנות אחד חדש.
הוא הגיע לבדוק את המקרר שלנו שהפסיק לקרר, בדק אותו, ייעץ מה לעשות קדימה והמליץ לא לקחת ממנו עוד עזרה לתיקון אלא אמר שהמקרר גמור ועדיף לקנות חדש. הוא היה בסדר גמור מבחינת תקשורת ולא רצה סתם לקחת ממני כסף. הוא רק איחר טיפה לטווח זמנים שקבענו.
אלעד הוא בחור מקסים, חביב ותמיד עם חיוך! התרשמתי שיש לו הרבה ידע ושירות מעולה. למחרת הוא גם דאג ליצור איתי קשר ולבדוק שהכל בסדר, הוא איכותי, מבין מה הוא עושה והייתה לי הזכות שהוא הגיע אליי. הוא הגיע בגלל תקלה במדחס של המקפיא, בדק אותו, ניסה לתקן ועדכן שהמדחס שבק חיים. אבל הסביר לי שבגלל שהמקרר של חברת LG יש ביטוח וכדאי לי מבחינת המחיר להזמין דרכם את התיקון.
עמנואל היה בסדר גמור, מקצועי ואמין. הזמנתי אותו כי המקרר לא עבד. הוא הגיע ואיתר שהבעיה במדחס. עמנואל הציע שהוא לא ייגע במדחס בשביל שאני לא אאבד את האחריות ואמר שכדאי לי לפנות לחברה. הוא דאג גם לתת לי את כל הפרטים של החברה ואיך לפנות אליהם.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.