מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 19 חוות דעת רלוונטיות
הסרת קרח, פתיחת סתימה במקפיא וסידור גומיות במקרר של חברת סמסונג.
הכל היה מעולה, הוא תיקן הכל תוך חצי שעה. בחור מצחיק.
הוא אחלה בחור, הייתה לי בעיה בטלפון והוא התקשר אלי מלא פעמים כי הוא חיכה למטה, אני לא עניתי ורק למחרת שהפלאפון הסתדר, עניתי לו והוא הגיע אלי. הוא כזה חמוד, עדין, יש לו גישה ויחס טוב, הוא יודע את העבודה בלי לדבר הרבה ואמר לי שכל דבר קטן שיש לי בעיה הוא ישר מגיע. אני מדרגת אותו לא 90 ולא 99 אלא 100! הוא חייכן, דייקן ולא עזב אותי עד שהגיע אלי ופתר את הבעיה. המחיר שהוא לקח היה רבע ממה שהחברה של המקרר רצו, אני אמליץ עליו לכל החברים, לשכנים ולכל מי שקרוב אלי!
תיקון שני מקפיאים בעקבות הצטברות קרח שכלל פתיחת סתימה והחלפת גוף חימום.
השירות היה מעלה ולקח מחיר הוגן בעיני. הייתי מאוד מרוצה!
החלפת מגש למערכת יצור קרח במקרר ופתיחת סתימה בפריזר.
היה מעולה!
היה שירות טוב!
תיקון מקרר שכלל פתיחת סתימה בצינורית, ניקוי קרח מהמקפיא והחלפת מאוורר במדחס.
יניב היה מדהים! הוא הסביר את הכל בנעימות וסבלנות והגיע בול בזמן שקבענו. הוא היה מאוד מקצועי, זיהה את כל התקלות וסידר אותן בכלום זמן. גם המחיר שלו היה בסדר גמור לדעתי, הייתי מדרג אותו גם יותר מעשר אם יכולתי.
הוא היה ממש מעולה! הוא בא אלינו בזמן שהוא אמר. הוא אמר לנו פשוט שצריך להפשיר את המקרר כי יש סתימה של קרח. באמת עשינו את זה וזה פתר את הבעיה. הוא היה מאוד נחמד ואפילו לא לקח כסף על זה!
פתיחת סתימת קרח בחלק האחורי של המקפיא במקרר של חברת אלקטרה.
הוא היה אחלה, איש נחמד! הצטבר קרח בחלק האחורי של המקפיא שגרם למקרר לא לא עבוד אבל המקפיא עבד. הוא הקדים ועשה עבודה טובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.