מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
השירות היה מעולה. הוא קודם כל היה זמין בשבת, הגיע ועלה על הבעיה מאוד מהר. הוא היה מקצועי, לקח את הכרטיס לתיקון וכבר למחרת ביום ראשון הוא החזיר את הכרטיס ותיקן את המקרר. הוא דאג שבמעבדה יתקנו את הכרטיס כמה שיותר מהר.
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק הכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד אדיב, נתן לי לבחור בין כל אפשרויות ההתקדמות ובסופו של דבר חסך לי עלות של מקרר חדש בזה שהוא בא ולקח בעצמו יום אחרי את הכרטיס האלקטרוני לבדיקה ותיקן אותו למרות שהיה נראה שאין סיכוי.
החלפה של הכרטיס האלקטרוני במדיח כלים של חברת ג'נראל אלקטריק ותיקון של דלת במקרר מאותה החברה.
הכל היה בסדר גמור! הוא תיקן את הכל בצורה טובה והיה ממש עשר בכל המובנים :)
אנחנו ממש ממש מרוצים ממנו. לפני שהזמנו אותו הגיעו אלינו שני טכנאים אחרים שביקשו מחיר גבוה בהרבה, אחד מהם אמר שהעבודה תיקח המון זמן והשני פירק את כל המקרר והרכיב חזרה ורק אז הבין מה הבעיה. כשהוא הגיע הוא הראה לי בדיוק מה הבעיה בכרטיס ואמר שיטפל בזה. תוך יומיים- שלושה הוא החזיר את הכרטיס, לקח מחיר נמוך משמעותית מההצעות הקודמות שקיבלתי והמקרר עובד עכשיו כמו שצריך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.