מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
קובי היה אדיב ושרותי מאוד. דאג לתיקון הכרטיס במעבדה ועדכן עלויות לפני תיקון.
שחר היה על הכיפאק, מקצועי, נחמד והוא עשה את העבודה נהדר.
לקח את הכרטיס למעבדה, בחור מאוד נחמד, נראה מקצועי. מבחינת המחיר קצת קשה להגיד, אולי מעט גבוה אבל לא ביצעתי בדיקה כלל, כל השאר היה מאה אחוז.
יוצא מן הכלל בכל הבט! הוא ביקש ממני כבר בטלפון את תיאור מצב המכונה, ידע מייד במה מדובר ונתן הצעת מחיר, רק לאחר שעניין המחיר סוכם ורציתי להתקדם קבע שיגיע. הגיע באותו היום, נתן הערכת זמן לטיפול במעבדה ועמד בפרק זמן זה, אמר שהלוח לא נראה טוב ויכול להיות שהמעבדה תחזיר אותו פסול, אם זה יהיה המצב זה אומר שצריך לרכוש מכונה חדשה. אמר שאם זה המקרה הוא לא יגבה ממני תשלום כלל והיה סופג את הטרחה של הביקור.
החלפת גוף חימום ותיקון כרטיס פיקוד למכונת כביסה של חברת AEG.
השירות של אלון היה טוב, מהיר וכן. אני ממליץ עליו!
הוא הגיע למחרת, ישר זיהה את התקלה, לקח את החלק למעבדה, חזר, עבד מהר והיה יסודי, הסכום שלקח היה נראה לי טיפה מופרז אבל הוא היה מאוד הוגן...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.