מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 439 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! מקצועי מאוד הגיע בזמן עשה עבדוה מצוינת. הוא הגיע לתקן לנו את המקרר אבל לאחר יומיים התקלה חזרה שוב. דברתי איתו הוא הגיע לראות את המקרר, המליץ לנו להחליף אותו וזה מה שעשינו. בנוסף שהכלתי לקנות מקרר חדש דברתי איתו ושלחתי לו תמונות הוא ממש עזר לי, נתן לי המלצות על מקררים והיה הגון. עכשיו אני שלם לגבי המקרר החדש.
הוא היה נחמד, הגיע בזמן, היה מאוד שירותי אבל לא פתר את הבעיה. הוא אפילו לא הסתכל על המקרר לעומק והמצב נשאר סטטי.
היה פשוט מעולה! החליף שני חלקים, חזר פעמיים על חשבונו אך התיקון לא הצליח. המקרר התקלקל אבל ניסה בכל מאודו לתקנו.
ערן עצמו לא הגיע, הוא שלח משהו במקומו שהיה בסדר גמור. מילא גז, נאמר לנו שזה כנראה לא יעזור ואכן לא עזר.
ממש נחמד! היה נראה מקצועי, אבל את הבעיה הוא לא פתר.
בדיקה וניסיון לתיקון מקרר מחברת סמסונג עם בעיית הצטברות קרח.
הוא הגיע ובדק אך התיקון לא עבד. כשהתברר שהתיקון לא צלח הוא חזר בשנית אך לא גבה תשלום על אותו ביקור.
הוא היה מעולה, ניסה לתקן לי את המקרר אבל לא הצליח. הוא היה נחמד ובסדר גמור. מבחינת איכות, לא ידעתי איך לדרג כי העבודה לא תוקנה .
יהודה היה ממש סבבה, הוא הסביר לי מה הבעיה וממש ניסה לתקן, אבל ללא הצלחה. הוא התקשר אלי אחרי יום כדי לוודא שהמובילים שגרמו לתקלה החזירו לי את הכסף.
שלחתי לו מראש תמונה בטלפון של המקרר וקבענו שהוא יבוא לתיקון. הוא בא בעשר בלילה אחרי שחיכינו לו מהבוקר ולא הצליח לתקן את הבעיה. הוא חזר יום אחרי בתשע, עדין לא הצליח לתקן, לקח כסף והלך. בנוסף, בסוף הוא אמר שמתעסק רק עם מקררים תעשייתיים. היה גרוע מבחינת מקצועיות ועמידה בזמנים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.