מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 67 חוות דעת רלוונטיות
שלומי היה בסדר גמור. הוא קבע שצריך להחליף שני כרטיסי פיקוד, אבל אני החלטתי לא לעשות את התיקון. בנוסף, המחיר היה ממש יקר לדעתי.
הוא איחר טיפה אבל היה בסדר.
הוא היה בסדר גמור. הוא בדק את המדיח ואמר שלא יכול לתקן, לא באשמתו פשוט המדיח היה ישן.
אביב היה מאוד נחמד! הוא הסביר לי לפני שהתחיל שיכול להיות שלא יוכל לפתור את הבעיה ושיהיה עדיף לקנות מדיח חדש. הוא עשה את המקסימום, אבל לא הצליח לתקן. הוא היה הוגן, מקצועי ולקח בעיניי מחיר הוגן.
היה נהדר! הוא בא, ראה והסביר מה קרה ויעץ על החלפת כרטיס. אני העדפתי לקנות בסוף חדש אבל הוא היה טוב מכל הבחינות.
קובי היה זמין, השתדל מאוד לעזור לי אך לבסוף המליץ להחליף במקום לתקן.
יואב היה בסדר גמור, הגיע בזמן, היה מקצועי ומנומס. בנוסף, הוא השאיר אחריו נקי. לאחר הבדיקה החלטתי לא לתקן את המדיח.
מאור גילה מקצועיות ואמינות. לאחר בדיקה יסודית של חלקי המדיח התגלה כי כרטיס פיקוד הבקרה התקלקל. מאור המליץ שלא כדאי להחליף כרטיס כי המחיר שלו כמעט כמו מדיח חדש. החלטנו לא לתקן. בסיום מאור דרש את הסכום שעליו סיכמנו בתוספת עמלה טרחה. סכום מקובל. ממליצה על מאור טכנאי אמין, חביב ומקצועי.
אביב היה על הכיפאק, אבל לצערי הוא לא היה יכול לטפל בבעיה. כשהוא הגיע לא ראינו את הנזילה, אך כשהלך היא חזרה, הוא המליץ לי בטלפון לעשות ניקוי עם חומץ וכשזה לא עזר הוא הסביר שכנראה צריך חלק רשמי של היבואן. הוא הגיע בזמן ואמר מראש את המחיר.
אין דברים כאלה! אין לי מילים על ההקלה שהיושרה שלו הביאה לי הוא באמת מעולה! פניתי אליו טלפונית והוא התחיל לתת לי יעוץ טלפוני כי הוא אמר שחבל שאשלם על שירות כשאני יכולה אולי לתקן בעצמי. המדיח עדיין לא חזר לעבוד אז קבענו שיגיע, במשך למעלה משעה הוא ניסה לתקן את המדיח ואז הוא אמר לי שמגיע לי מזל טוב, כששאלתי למה, הוא אמר שזה על המדיח החדש שאצטרך לקנות. שאלתי אותו אם הוא מוכר במקרה מדיחים והוא אמר שאין מצב הוא מוכר לי מדיח כשהוא זה שבדק ואמר שאני צריכה חדש. נדהמתי לראות את היושרה והכנות שלו. לאחר מכן, הוא נתן לי מספר טיפים עבור התקנה למדיח חדש. בינתיים החלטתי לא לקנות. אני מאוד מרוצה וממליצה עליו בחום!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.