מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 41 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק! ספי היה מקצוען, מצא את התקלה מהר בכרטיס של המקפיא, נסע לירושלים מכפר אדומים כדי להגיע למעבדה שייתקן את הכרטיס, חסר אחרי שעה בחצי/שעתיים לביתי עם הכרטיס מתוקן. נתן הנחיות לתת למקפיא להוציא את כל הקרח באופן טבעי עד מחר בבוקר. קודם ניסה לעצב. את הקרח עם מילים רותחים ללא הצלחה רבה!. היה אדיב, מחיר הוגן, אני ממליץ עליו בחום. כבר הזמנתי אותו בשבוע הבא לבוא לתקן מזגן שלא מקרר! אדיב, מקצועי.
היה מאה אחוז! הוא אחד הטובים והצדיקים!
הוא היה מצויין, מקצועי, שירותי, עמד בזמנים ומכל הבחינות הוא ברמה הכי גבוהה.
תיקון של מקפיא 6 מגירות מחברת וירפול כולל החלפה של טיימר הפשרה.
יניב מקצוען אמרתי. המקפיא כשל בהפשרה וכתוצאה מכך המקפיא ייצר קרח עד שהפסיק לקרר. בעוד שקודמים ישר דיברו איתי על כ. אלקטרוני יניב ישר אמר שהתקלה היא ביחידת ההפשרה. הוא פירק את הלוח קידם את הטיימר ושמענו את גוף החימום עובד ומפשיר. בזכות המקצועיות שלו התיקון היה מהיר והוגן, וחסך לי קנייה של מקפיא חדש.
הוא הגיע בהתראה קצרה ב11 בלילה, היה מקצועי ואמר שיוודא איתנו אחרי שהכל עובד.
בעל מקצוע חבל על הזמן! הוא ניגש ישר לעניין והיה טוב ומקצועי.
הוא היה ממש אחלה, הגיע מהר והיה סופר נחמד. הוא תיקן את הבעיה ועל הדרך גם תיקן את הדלת של המקרר.
השירות שלו היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב. נתן הסבר על העבודה שהוא עשה. לבקשתי הוא היה עם מסיכה כל העבודה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.