מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
הוא מעולה! בחור מאוד נחמד, בדק את המדיח וראה שהוא כבר לא שווה כלום. עבד אצלנו הרבה זמן, לפחות שעה וחצי ולקח סכום יפה מאוד. באמת עשר של בנאדם!!!
דיברתי איתו ביום שישי והוא הגיע ביום ראשון, הוא זיהה שיש בעיה בטרמוסטאט אבל יש לנו בעיה ספציפית במטבח שאי אפשר להוציא את המדיח מהמקום. אז הוא הצליח לפרק פאנל בלי לשבור כלום, אבל הוא לא הצליח להוציא את המדיח. בסופו של דבר הוא הגיע למסקנה שצריך לפרק את המרצפות. הוא אמר שהוא לא רוצה להתעסק עם זה ושהוא יכול לבוא שוב אחרי שנפרק את המרצפות והוא יתקן את הטרמוסטאט בלי לקחת שוב עלות ביקור. לגבי האיכות והמקצועיות אני לא יכולה לדרג כי הוא עדיין לא תיקן כלום אבל אני אזמין אותו שוב אחרי שנפרק את המרצפות. בסך הכל אני מאוד מרוצה הוא מאוד נחמד, חביב באמת ניסה לעזור ולפתור את הבעיה! הוא גם אמר לי שהמדיח טוב ושהגוף חימום הוחלף לא ממזמן והמליץ לתקן ולא לקנות חדש. *** לאחר כארבעה חודשים הצלחנו להוציא את המדיח ממקומו. התקשרתי לברוך, ענתה לי מישהי אחרת. מסרתי הודעה ונאמר לי שברוך יחזור אלי, אך זה לא קרה.
הוא בדק את כל האפשרויות שיכולות לגרום למדיח לא לנקות טוב. הוא פירק חלקים וניקה אותם. הוא היה הגון ולא ניסה למכור משהו שלא צריך. הוא היה חביב והשירות שלו היה טוב :) !
הוא היה מעולה, בא בזמן ואיתר את הבעיה. המנוע של המדיח התקלקל והעלות שלו מאוד יקרה, לכן הוא לא תיקן את הבעיה. הוא המליץ לי על קניית מדיח חדש ואף ייעץ לי דגם מסוים.
הוא היה נחמד, השתדל לתקן את הבעיה, לקח את הכרטיס למעבדה ולאחר שלושה ימים החזיר אותו אך התיקון לא צלח ונאלצנו לקנות מדיח חדש .
בדיקה של מדיח כלים של חברת שולטס.
לקח כסף רק על ביקור 200 שקל. המנוע והכרטיס ניזוקו והחלטתי לא לתקן. יואל היה מקצועי ושרותי.
החלפת מאוורר בתנור של חברת שולטס ובדיקת מדיח כלים של חברת בוש.
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה טובה. לגבי המדיח הוא נתן ייעוץ ופיתרון ואמר שלא שווה לבצע תיקון כי זה המון כסף.
קשה לי לתת עליו חוות דעת כיוון שהבחור הגיע אלי ולא פתר את הבעיה. הוא גלגל את התקלה למישהו אחר, לא פתר אותה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.