מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
בסוף הוא לא יכל לתקן אבל הוא היה בסדר גמור. הוא לקח מחיר ביקור, הסביר לי מה התקלה והיה ממש בסדר. בפועל החלטנו לא לתקן. הוא עבד הרבה זמן על המזגן וראה שזו בעיה אלקטרונית שלא יכל לעזור לי בזה. הוא בדק לי גם את המכונת כביסה וגם שם לא תיקנו בסוף אבל הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיות. הוא היה מעל שעה אצלנו והיה ממש בסדר גמור!
בדיקה של מזגן אלקטרה מיני מרכזי. בהמשך הזמנו אותו שוב לתקן דלת שבורה במכונת כביסה.
בעקבות הנסיון החביב עם המזגן גדי הוזמן שוב לתקן דלת שבורה במכונת הכביסה. הפעם הוא נכשל ואמר שצריך להחליף את הדלת (עניין של 600 ש"ח) ובכלל שצריך להעיף את מכונת הכביסה. בדקתי בטלפון אצל טכנאי אחר שהיה נחמד מספיק ושלח אותי למחסן חלקי חילוף ברמת גן ושם נגמר העניין ב- 150 ש"ח תוך 10 דקות. הרגשתי שלא ממש היה בא לו לפתור את הבעיה.
תיקון של בעיית חוטים שרופים, שיצרו קצר במזגן מיני מרכזי ובדיקה של מכונת כביסה באוקנכט.
האמת שכבר יצא לי לפנות אליו פעמיים. מה שאומר, שהיינו מאוד מרוצים ממנו. הקריאה הראשונה, הייתה עבור המזגן. הוא הגיע אלינו באתו רגע שהתקשרנו, בשעה 8 בלילה. התנאים לתיקון היו לא סימפטיים בכלל, כי המזגן היה מוחבא באיזה אזור חשוך. לכן, הוא היה צריך להיכנס ולזחול עם פנס בפה כדי לעלות על הבעיה והוא אכן מצא אותה מהר, עשה ממש עבודת נמלים ופתר את הבעיה. אחר כך סיפרנו לו על בעיות כלליות שיש במזגן במקום להגיד לנו "צריך לנקות את הפילטרים", הוא פתח את הפילטרים וניקה אותם ואפילו אחר כך אמר שאם לא בדקנו את הפילטרים במזגן, בטח אנחנו לא מנקים את הפילטרים במקרר ואז הוא הלך וניקה גם את הפילטרים שם. מאז המזגן עובד הרבה יותר טוב. כמה ימים אחרי, הייתה לנו בעיה עם המכונת כביסה, שיצרה קצר. הזמנו אותו שוב והוא בדק, לא מצא שום דבר והרים את הפיוז חזרה. למרות שהוא הגיע יום שישי בשעה חמש, הוא עדיין גבה רק עלות בסיס. בכלל העלות הכוללת שלו הייתה נמוכה מדי לדעתי ואפילו נתתי לו תוספת...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.