מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 29 חוות דעת רלוונטיות
הגיע מהר. היה מקצועי ואדיב. מחיר הוגן. מאוד מרוצה!
אביעד היה איתנו בקשר טלפוני, הלך לתקן את התקלה בלעדינו, היה מאוד ענייני, נחמד ונעים. הוא הגיע בזמן והמחיר היה סביר.
אני מרוצה מהשירות. בחור מקצועי, אדיב וישר. מומלץ בחום.
אני מרוצה ממנו ברמה הכי גבוה שיש. קודם כל הוא הגיע הכי מהר בעולם, המזגן שלי התקלקל והיה צריך להחליף חלק שהיה מסובך, הוא הגיע יום אחרי יום והתאמץ כדי להביא את החלק הזה. באמת שעוד לא יצא לי לקבל שירות כזה מנותני שירות, מגיע לו לקבל עשר על הכל.
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת חיישן במזגן עילי מחברת טורנדו בעל 3.5 כוח סוס.
היה מאוד נעים. הסביר בצורה עניינית ומקצועית.
הוא היה מקסים והוגן, נתן לי לבדוק בעצמי אם התקלה מצדיקה ביקור לפני שהגיע בעצמו כדי שלא אצטרך לשלם סתם. הוא עשה מאמצים להגיע בזמן ובאותו יום כדי שלא אחכה וגם יצר קשר אחרי הטיפול לבדוק שהכל תקין. אני מאד מרוצה ממנו.
התקשרתי לנועם אחרי שהמזגן לא קירר כמה ימים וניקוי פילטרים לא עזר. הוא הגיע למסקנה שזה החיישן, תיקן והכל עובד מעולה.
הבנאדם תותח! מבסוט עליו גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית: אדיב, סבלני ומקצועי!!! אם אי פעם תהיה לי שוב בעיה עם מזגן אני בהחלט אתקשר אליו.
החלפת חיישן תרמוסטט במזגן רגיל 2 כוח סוס של חברת טורנדו.
הוא היה מצוין, ממש אחלה. הגיע לפני הזמן, היה שירותי, אדיב וממש נחמד.
תיקון כרטיס, החלפת חיישן, בדיקת לחצים וניקוי מצנן במזגן מיני מרכזי של טורנדו.
היה מצוין, מנומס. מקצוען. בילה אצלי מעל שעתיים עד שהעניין נפתר. רשמתי את המספר שלו, ואקרא לו שוב לכל בעיית מזגנים עתידית. המזגן היה מפסיק לחמם לאחר רבע שעה ונתקע על תקלה 8. עמיחי תיקן את הכרטיס, החליף חיישן, בדק לחצים, ניקה מצנן יחידה פנימית. בסוף העניין לא נפתר, הוא אמר שהוא לא יכול לפתור את הבעיה. המליץ לפנות למישהו אחר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.