מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
הוא הגיע ב-10 דקות איחור אבל הוא היה ממש נחמד. הוא הרגיש לי אמין סה"כ ואמר שהמקרר אחלה ואין איתו ממש בעיה. הוא גם הראה לי מה לעשות לפעם הבאה. מעבר לזה, הוא לא ראה תקלה ואמר שאם בחודש וחצי הקרובים זה יקרה שוב אז הוא יבוא לבדוק את המקרר בלי לקחת תשלום על הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.