מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 40 חוות דעת רלוונטיות
ניתן שירות מהיר. הגיע כ-30 דקות משיחת הטלפון, ניתן שירות מקצועי ואיתור מהיר של התקלה. שירות מאד אדיב.
רז היה מדהים, הוא ניסה לעזור טלפונית ורק מהתיאורים שלי הצליח לזהות את הבעיה. הוא הגיע אלי ואכן רק שצדק, הוא הסביר על העבודה, לקח את הכרטיס למעבדה ותוך 24 שעות הוא היה מתוקן. הוא עמד במחיר שסיכמנו בתחילת העבודה ועשה עבודה מצוינת.
צחי מקסים! שירות מעולה, הוא סופר מקצועי, חבל על הזמן.
האמת שהוא היה מדהים. ישר, הגון, מדויק, אפילו אמרתי לו שאני שומר את המספר טלפון שלו ושאנחנו ניפגש שוב. הלוואי שכל אנשי המקצוע היו כמוהו, אני הייתי ממש מרוצה!
תיקון כרטיס בתנור חברת סימנס והחלפת בית מנורה במייבש חברת אלקטרה.
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי. הגיע, איתר את התקלה ועשה עבודה טובה, הסביר כל מה שעשה ולקח את המחיר שסיכמנו מראש.
אני מרוצה ממנו. הוא זמין והגיע מהר. בחור אמין.
הוא היה ענייני, אמר את המחיר בטלפון, ידע להגיד מראש מה תהיה הבעיה לדעתו, הגיע בזמן והיה אחלה!
תיקון תנור סימנס בילד אין שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
הייתה חוויה מצוינת! הוא מקצועי, הוגן, טיפל בבעיה ועבד מהר.
יואל אדיב, אמין, הגיע בזמן והסביר בדיוק מה הוא עושה. אני מרוצה מהשירות שלו ואני ממליץ עליו בחום!
שירות טוב מאוד, הוא היה מקצועי והגיע בזמן, אני מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.