מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
מתן הדרכה טלפונית עד לפתרון תקלה במקרר מחברת סמסונג שפועל על פי מנגנון שבת.
הוא אדיב מקצועי. באמת ישר, הוא חסך לי ביקור. אני מרוצה.
היה מצוין, אדיב, זמין ובעיקר נתן מענה מהיר.
זו הייתה בעיה די פשוטה. הוא הסביר לי איך לפתוח ולנקות את הסתימה במקרר ובאמת הבעיה נפתרה. הוא גם חסך לי כסף, כי בקלות הוא יכל לבוא אלי ולגבות עבור תיקון 200 ש"ח אבל הוא היה נחמד ועזר לי לפתור את הבעיה טלפונית...
הוא היה נחמד, חסך לי את הביקור שלו ותוך שניה פתר לי את הבעיה. אמר, שכנראה המקור לבעיה נוזע מזה ששמתי את המכוונים על טמפרטורה גבוהה מדי. הורדתי את את הטמפרטורה ומאז עושה רושם שהבעיה נפתרה...
התקשרתי לחברת ביטוח של המקרר והם אמרו לי, שאני חייב להחליף את הדלת. החלטתי לנסות את האתר והתקשרתי לשניים. אחד, שכנראה לא ידע ואמר לי גם, שאני חייב להחליף את הדלת ואליו, שהיה פשוט מעולה ונתן לי טיפ מדויק בטלפון, איך אני יכול לתקן את הדלת לבד. הוא שאל אותי אם יש לי חוש טכני, הנחה אותי איך לאתר את הנזילה ולשים את הצינור (שבמקרה היה לי בבית) ואני החזרתי חזרה את הדלת למקום ובאמת הבעיה נפתרה. התקשרתי אליו אחר כך ואמרתי לו המון תודה על הסבלנות ועל זה שהוא חסך לי הוצאה של 2400 ₪.
מתן מענה ופיתרון לבעיה דרך הטלפון, בנוגע למכונת כביסה של AEG שהתקלקלה.
אני ממליצה עליו בחום! הוא פתר לי את הבעיה דרך הטלפון... הייתה בעיה במשאבה, הוא עלה על התקלה די מהר. פניתי לכמה בעלי מקצוע לפניו, הוא היחידי ששאל בת כמה המכונה, ועל פי זה הסביר לי איך לסובב ולשחרר כפתור שנתקע. הוא היה יכול להגיע ולקחת סתם כסף, אבל הוא לא עשה את זה ואני מעריכה אותו על כך.
הוא היה מצוין! דיברתי איתו בטלפון והוא ביקש ממני לפני שהוא מגיע, לבדוק את הפילטר ולראות אם יש סתימה ואכן, כך היה. פתחתי את הסתימה והבעיה נפתרה...
הוא היה נחמד ושירותי. היה מקצועי. אני מרוצה ממנו.
אני רוצה לציין אותו לשבח, הוא מאוד עזר לי דרך הטלפון, אמר לי למשך את החלק העליון של הדלת ולדחוף את החלק התחתון וככה הדלת התאזנה...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.