מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר, היה נראה שהוא מבין את העבודה.
המקרר עשה לפעמים רעשי "המראה" ותקתוקים. רק כשהדלת הייתה פתוחה הוא השתתק וזה החמיר עם הזמן. כשראיתי שיש הצטברות של קרח במקפיא, ניתקתי מהחשמל והפשרתי אבל המצב לא השתפר. כשהתקשרתי, שמעון היה זמין והגיע אחרי כמה שעות, כבר בטלפון נתן הערכה לגבי מקור התקלה. היה מאד תכליתי ויעיל, עבד בצורה מסודרת נקיה ושקטה, היה מאוד תקשורתי הסביר מה הבעיה, מה גרם לה ואיך להימנע ממנה, ניקה אחריו והקפיד שהכל יהיה מסודר.
יניב עלה על התקלה מיד ועשה את העבודה תוך זמן מאוד קצר. סופר מקצועי. אדיב. מחיר הוגן. אני ממליץ בחום!
הוא היה ממש אחלה. גם הגיע בזמן, גם עשה אחלה עבודה והיה מעולה. השאיר רושם טוב ובהחלט הייתי ממליץ עליו בשמחה לאנשים אחרים.
הגיע בפעם הראשונה, בדק את המקרר, עלה על התקלה די מהר אבל בכל זאת רצה שניתן לזה זמן לוודאות שהתיקון שרצה לבצע אכן יפתור את הבעיה. הגיע בפעם השנייה לתקן והתקשר בעצמו לברר מה קורה ואם התיקון בסדר. נראה שזה נפתר.
פתיחת סתימת קרח והחלפת חיישן טמפרטורה במקפיא של חברת סמסונג.
התקשרתי לקובי במהלך החג בגלל תקלה במקפיא, הוא הבטיח שיגיע מחרת והוא קיים ובאמת הגיע בזמן. אני לא מבין במחירים אבל יחסית לעבודה זה היה נראה הוגן מאוד, הוא השקיע כמה שעות טובות בעבודה ולא עזב לפני שהמקפיא עבד פיקס. מבחינת עבודה אני מאוד מרצוה.
השרות היה מעולה, ההתרשמות שלי מדהימה, כל מה שאמר עמד בו, היה אחלה, הוא גם התקשר הבוקר לראות שהכל בסדר.
הוא בדק את המקרר והמקפיא, הסביר לנו שצריך להחליף את חיישני הטמפרטורה. הוא היה נחמד מאוד, הסביר מה הוא עושה, לקח מחיר סביר ועשה עבודה טובה מאוד. לסיום נתן הנחיות לתשומת לב ועצה לעתיד. נשמח לעבוד עמו שוב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.