מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
היה מאוד נחמד וישיר בטלפון והסביר מה לעשות למישהו שלא מבין במקררים. היה ישר ומקצועי מאוד ועזר לנו לפתור את התקלה.
תיקון מקרר שלא קירר כמו שצריך בחלקו התחתון.
זה היה עבור החמים שלי והם מאוד מרוצים מהעבודה שהוא ביצע. הוא הגיע פעמיים כי היה צריך לחכות שהוא יפשיר- אז הוא הגיע בערב ובבוקר למחרת, ותמיד בזמן שנקבע. כולם מאוד מרוצים ממנו.
תיקון מקרר של חברת אמקור שלא קרר בחלקו התחתון, וכן יצר שכבת קרח.
היה פשוט מדהים.
הוא עשה את העבודה מצויין! הוא הסביר בדיוק מה הבעיה - כנראה שהיה לנו לפני זה מתקן אחר שעשה משהו, והוא הסביר למה התיקון הקודם לא היה טוב. הוא תיקן את זה, והמחיר היה בסדר. את האיכות של התיקון נגלה רק בעוד חצי שנה...
תיקון מקרר סמסונג שהחלק העליון של המקפיא לא הקפיא.
הייתי מרוצה ממש מהכל.
תיקון של החלק התחתון במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק לא קירר.
סך הכל הוא היה בסדר, הוא היה הנחמד והצליח לטפל בבעיה, לא הייתי אומר שזה היה מאה אחוז רק בגלל שהמחיר היה קצת גבוה לדעתי.
לפני שפניתי לישי פניתי לשני טכנאים אחרים ממדרג ותיארתי את התקלה במקרר שלי. הם לא ידעו ממה היא נובעת; אחד אמר שיבוא ויבדוק והשני אמר שיפנה לחב' סמסונג - יצרני המקרר, כדי להתייעץ. כשפניתי לישי הוא מיד העלה השערה ממה נובעת התקלה, נתן לי הצעת מחיר והציע להגיע לתקן תוך רבע שעה. ואכן, השערתו התאמתה, הוא החליף את החלק הפגום, וחייב אותי במחיר שנתן בהצעת המחיר. ישי עבד במקצועיות רבה, מהר ונקי, נתן הסברים על התיקון וייעץ כיצד לשמור על פעולה תקינה של המקרר לאורך זמן. כמו כן, עשה גם מעבר לתקלה ולא לקח על זה תשלום נוסף.
היה על הכיפאק! ישי טכנאי מומחה למקררים, לכן אני ממליצה לפנות אליו כשיש תקלה בתחום הזה. בנוסף, הוא הרשים כאדם סימפאטי, זריז, נעים-הליכות וישר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.