מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
ממש בסדר גמור!
תיקון מקרר תחתון (מקפיא) של חברת 'אמנה', ניקוי קרח שנוצר ותיקון כך שלא יווצר קרח - מה שיצר רעש נוראי.
היה מצוין!
הוא היה נפלא, מקצועי מאוד, נחמד, נקי ומסודר. לגמרי מעבר למצופה והוא אפילו התקשר לשאול אם הכל בסדר.
תיקון של מקרר מחברת טדירן. הבעיה הייתה שהמקפיא עשה רעש נוראי.
היה אצל אמא שלי, על פניו נראה שהיא מרוצה ממנו.
תיקון מקרר שהתחיל לעשות רעש נוראי בחלק של המקפיא.
התקשרנו אליו בצהריים, תארנו את הבעיה ואחרי חצי שעה הוא כבר הגיע. בדק את המקרר, הבין מה באמת הבעיה, עשה טיפול, הסביר כל צעד, וגם הסביר מה לעשות כדי להימנע מהבעיה בעתיד וכדי שלא תחזור, בקיצור היה אחלה! מקצועי, מהיר וגם במחיר היה הגון מאוד.
ייעוץ טלפוני -הוא הדריך אותי לתיקון טלפוני וזה הצליח. היה נחמד ואדיב. הבעיה חזרה, אז הזמנתי אותו לבית והוא היה מאוד נחמד, והוא הגיע בזמן שקבענו. הוא נתן לי מסמך אחריות לשלושה חודשים. אחרי כחודש, הבעיה חזרה שוב פעם. ניסיתי להזמין אותו שוב פעם, אבל בפעם הזה, הוא התחיל לספר לי כל מיני סיפורים: "אני יבוא בתחילת השבוע" , אני יגיע היום" , "אני בא מחר"... אבל הוא אף פעם לא הגיע, והוא היה אומר שהוא יתקשר אלי בתחילת השבוע, ואז לא מתקשר. זה המשיך ככה כמה שבועות. לא הייתי מזמינה אותו שוב פעם,הרגשתי שהוא לא מכבד את האחריות שהוא נותן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.