מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מזגן לא מקרר של חברת תדיראן שכלל בדיקה מקיפה ומילוי גז.
שראלי הוא בחור מקסים! הוא נתן לי שירות טוב, בא וישר חיפש את הבעיה, הייתה בעיה עם המזגן שהוא תיקן, אבל מתברר שיש נזילה במזגן אז הוא אמר שהוא יבוא ויתקן ללא תשלום, ממש יפה מצידו. חבל על הזמן!
ניקוי שני מזגנים ותיקון רכיב במזגן שלישי שלא מקרר ולא מחמם מחברת תדיראן.
היה אחלה. עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שלא מקרר טוב.
הוא היה מעולה, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
תיקון מזגן שלא מחמם (לא מוציא אוויר) ולא מקרר (יצא אוויר אבל לא קר) במזגן 1 כ״ס של חברת תדיראן בן כ20 שנה.
קבעתי עם שרון והוא הגיע מהר ובזמן שקבענו, לאחר בדיקה קצרה ביחידה החיצונית של המזגן שרון אמר שאין בכלל גז במזגן, וזה אומר שיש דליפה של גז. לכן יש שתי אופציות או לתקן את הנזילה ולמלא גז או להחליף את המזגן, הוא המליץ להחליף את המזגן ולא לתקן אותו בגלל העלויות היקרות של הגז שהמזגן משתמש בו (גז ישן שהפסיקו ליצר והמחירים שלו גבוהים) ובנוסף גם מציאה ותיקון הדליפה של הגז, והעלויות האלה יכולות להגיע לכמעט חצי מהמחיר של מזגן חדש כולל התקנה. מכיוון שהוא לא מתעסק בהתקנות מזגנים אז הוא גבה מחיר סביר על ביקור ובדיקה והמליץ להחליף את המזגן. שרון היה מאוד שירותי, הסביר מאוד ברור את הבעיה והאופציות לי ולבעל הדירה. לסיכום: אני חושב שאם הייתי שואל אותו קצת יותר בטלפון או יודע שהוא לא מתקין מזגנים אז אולי הייתי מזמין מישהו אחר, בשביל להמנע מהמצב שאני צריך למצוא אח״כ עוד בעל מקצוע.
הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן הסביר לנו שהמזגן מאוד ישן ואולי התקלה תחזור, בינתיים המזגן עובד והכל בסדר גמור.
הוא היה מצוין!
תיקון מזגן לא מקרר ומזגן עם נזילה של חברת תדיראן.
הוא ישר תיקן, לא לקח את הזמן והיה אדיב. אני לא מכירה אותו, זו פעם ראשונה שאני משתמשת באתר שלכם. נראה לי שהמחיר היה בסדר גמור. אני מאוד מרוצה ממנו.
אבחון תקלה במזגן מחברת תדיראן בעל 3.5 כ"ס לא מקרר וניסיון תיקון.
השירות היה בסדר גמור, צחי מאוד השתדל לתקן אך ללא הצלחה.
תיקון מנוע מרעיש של מזגן רגיל מחברת אלקטרה ותיקון מזגן רגיל שלא מקרר מחברת תדיראן.
משה היה שירותי מקצועי ועמד בזמנים, עכשיו שני המזגנים עובדים, אני מאוד מרוצה!
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שלא מקרר.
הוא הגיע פעמיים, פעם אחת הגיע וטיפל ועשה מלוי גז, ואז אמר לגבי הנזילה שצריך לנקות את הפילטרים, ובפעם השנייה, פתח את המזגן, התעמק קצת יותר ותיקן את הנזילה באמצעות החלפת קטע בצינור, בדיעבד לדעתי הוא לא היה אמור לקחת כסף על שתי ביקורים אלא רק על אחד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.