מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
חיבור טאבון לגז עם ברז ניתוק מהיר (הברז כבר היה) ובדיקת מכשיר חימום מים לדליפה.
היה מעולה! דיברתי עם חיים בטלפון והתייעצתי מה לעשות - סעפת ופיצול הברז או פשוט חיבור צינור נוסף והחלפה ידנית לפי השימוש. חיים המליץ בטלפון לבחור את הפתרון הזול אבל קבענו שיבוא לדירה לראות ונחליט ביחד מה לעשות לפי נוחות הגישה ואופן השימוש. אכן הוחלט רק להוסיף צינור נוסף. חיים וידא שאני יודעת להחליף בין הצינורות בקלות. כמו כן, ביקשתי ממנו חוות דעת שניה על מכשיר חימום מים שיש לנו והוא אכן גילה דליפה של גז!
הוא הגיע לביקור ובסוף אמר שאין איך לתקן את המכשיר. הוא אמר שאת המכשירים האלה אי אפשר לתקן אבל רצה לבדוק אם בכל זאת זה רק עניין של החלפת צינור או משהו שהוא יוכל לעזור לו ונראה לי שהוא נתן שירות לעניין והיה מאוד נחמד.
היה בסדר גמור. הוא מאוד נחמד, נתן שירות ויחס מצוין. הוא מאוד זמין, בא בזמן, ענה מהר לטלפונים ולא נאלם. הוא אמר שלא שווה לתקן וניסה לעזור מעבר למה שביקשנו.
בדיקת מכשיר לחימום מים בגז.
התקשרתי כי יש לי מכשיר שמוציא ריח לא טוב ומתקלקל כל הזמן, התייעצתי איתו, להבנתי היה אמור להגיע ולפתור את הבעיה של הריח, כשהגיע אמר שלא בטוח שזה יעבוד. לקח לי מחיר פי 2 ממחיר רגיל.
בדיקת מכשיר לחימום מים בגז.
התקשרנו והסברנו לו מראש את התקלה ואמרנו לו שהמכשיר מקצר, קבענו איתו שיגיע. באותו יום הוא התעכב והתקשר להגיד שיאחר, אני מתחרטת שלא ביטלתי אותו. כשהגיע היה אצלי 10 שניות ואפילו לא פתח את המכשיר, אמר לי לפנות לחברה, שאין לו מה לתקן ולקח כמה מאות שקלים על הביקור הקצר שהיה. היה מאכזב ביותר. הוא יכל להגיד לי מראש בטלפון ולחסוך לי את כל זה, או לפחות לא לגבות לי מחיר כזה על הבדיקה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.