מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
עדי היה בסדר גמור ונתן שירות טוב! לדעתי המחיר שלקח קצת יקר.
עדי הגיע במהירות לאחר שדיברתי איתו, נתן יחס נהדר והיה מקצועי. בנוסף הוא היה אדיב, עשה עבודה נקייה ומגיע לו ציון גבוה!
הוא בנאדם נחמד שהגיע אלי פעמים והשקיע בעבודה. הוא לא עלה על הבעיה בפעם הראשונה וקצת הלך על הבטוח, הייתי צריך להזמין אותו פעם נוספת. הוא הגיע, לא התכחש לבעיה ובאמת פתר את הכל.
בהתחלה הייתה לנו תקלה, התקשרנו אליו והוא נתן לנו ייעוץ טלפוני לתיקון הבעיה, הוא אמר לנו מה לעשות והבעיה נפתרה, כעבור זמן מה התקלה חזרה, הזמנו אותו אלינו, אנחנו מאוד מרוצים ממנו, הוא היה מצוין, הכי טוב שיש!
הלחמת צינור ומילוי גז במקרר של חברת אמנה והחלפת טיימר וכיוון דלתות מקרר של חברת תדיראן.
המקרר שלנו בבית התקלקל ביום שבת וכשהתקשרנו לצחי הוא ניסה לעזור לנו כבר בטלפון עד שיגע למחרת. בינתיים העברתי את כל הדברים למקרר במשרד שבסוף גם התקלקל וגם אותו צחי תיקן! הוא הגיע בראשון כמו שהבטיח וזיהה תוך כמה דקות את הבעיה ותיקן אותה. אין לנו מילים! הוא הגיע למחרת לתקן את המקרר השני, לקח מחיר הוגן על שני התיקונים והיינו מאוד מרוצים מכל הבחינות!
הוא היה בסדר גמור, אמין, יעיל והמחיר לדעתי היה מחיר הוגן. הוא עמד בזמנים והיה זמין בטלפון. הכל עשר.
בדיקה ותיקון מקרר מחברת דה וינצ'י , כולל החלפת טיימר ומילוי גז.
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה מצויין.
בינתיים, לאחר 4 ימים , המקרר פועל תקין ולשביעות רצוננו המלאה.
הוא היה מאוד אדיב, דייק בזמנים והשתדל כל הזמן להסביר לי מה הוא עושה. מה שהוא תיקן בפעם הראשונה לא פתר את הבעיה והוא חזר כדי למלא גז במנוע. אני לא יודעת אם הרכיבים באמת היו מקולקלים או לא. יכול להיות שאם היינו ממלאים גז בהתחלה אז הבעיה הייתה נפתרת. אני לא אומרת שהוא חס וחלילה שיקר אבל יצא ששילמתי סכום גבוה על שני דברים שלא באמת פתרו את הבעיה. ***עדכון: לאחר מילוי הגז מסתבר שאחד החלקים שהחליף היה תקול, הוא חזר והחליף אותו שוב. כשבועיים לאחר מכן המקרר פשוט הפסיק לעבוד - הגיע שוב לבדוק וכעת הבעיה הייתה דליפת גז מהרדיאטור שנמצא במקפיא, כמובן שלא הייתה אפשרות לתקן. יצא ששילמנו סכום מאוד גבוה על מקרר שפשוט הלך לפח, ברור שדברים קורים אבל רצף האירועים כאן מחשיד ולא נעים.
בדיקת תקלה במקרר, החלפת טיימר, מילוי גז והלחמת צינורית.
נורא ואיום. המקרר שבק חיים, הוא הגיע, אמר שהבעיה עם הטיימר ולקח על ההחלפה שלו מחיר מופקע. למחרת המקרר שוב לא עבד, הוא הגיע שוב ואמר שיש חור בצינורית והלחים אותה, מילא גז והחליף את הפילטר - ושוב למחרת המקרר לא עבד! הוא באמת ניסה לתקן אבל נראה שהוא פשוט לא יודע מה הבעיה ומה לעשות. ביקשנו ממנו שיחזיר לנו לפחות חצי מהכסף, אבל הוא היה מוכן להחזיר רק סכום מגוחך מתוכו. הוא אמר שהוא יצליח לתקן אותו ושהוא יגיע בשישי בבוקר, אבל אז הוא לא הופיע וגם לא ענה לטלפון, ואנחנו נשארנו עם מקרר שלא עובד. הוא טען שהוא מביא חלקי חילוף מקוריים אבל זה לא נשמע הגיוני, והצינורית שהוא הלחים התפוצצה והוא טען שזה בגלל המקרר עצמו. לדעתי פשוט שירות לא אמין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.