מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
10 מכל הבחינות :) שוחחתי עם צביקה בטלפון טרם ההזמנה, הסברתי לו את הבעיה (מים כמעט ולא מתחממים). צביקה הסביר לי בפרטים את סוגי הגורמים לבעיה, סוגי הטיפול והמחירים. ענה על כל השאלות באדיבות וסבלנות גם בערב, בירר את סוג הדוד כדי להתאים את הקולט אם יידרש להחליפו. תיאם את זמן הגעת הצוות לזמן הכי נח מבחינתנו. הצוות זיהה את הבעיה (קולט סתום שלא ניתן לשטוף) תוך כמה דקות והתקין קולט חדש תוך 20 דק' על גג רעפים בצורה מסודרת ונקיה. הבעיה נפתרה לגמרי, המים רותחים. התשלום יתבצע שבוע אחרי הטיפול כדי לוודא שהכל תקין. צביקה גם התקשר למחרת לברר האם הכל בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.