מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
לאחר בדיקה קצרה קבע שאין מה לתקן שניים מתוך 3 המזגנים ושיש להחליף אותם. את השלישי תיקן. אחרי כמה שעות, כשהדלקנו את המזגן היחיד שתיקן, הוא התחיל לטפטף בעוצמה גבוהה (נבקש להדגיש כי לא זאת היתה הבעיה שתיקן- זאת היתה בעיה חדשה שנולדה אחרי ובעקבות התיקון שלו). יצרנו איתו קשר והוא הגיע יום אחרי, בדק את המזגן, מצא בעיה חדשה (שלא היתה ביום לפני) ותיקן מחדש. להפתעתנו הוא גם גבה מחיר מלא על כך (כאמור- זאת בעיה חדשה שנוצרה בעקבות הטיפול שלו). למרות זאת, לא אמרנו מילה, שילמנו מחיר מלא פעמיים והחלטנו להחליק את העניין ולתת לו להנות מהספק (אולי המזגן התקלקל בשעתיים בין עזיבתו של צחי להדלקתו על ידינו...?). אחרי שעזב ראינו שבביקורו השני שוב נולדה לה בעיה חדשה- צחי שבר את התריס של המזגן (השלבים במזגן לא זזו). התקשרנו אליו שוב, כתבנו לו הודעה וצילמנו את התקלה. מאותו רגע אנו רודפים אחריו (מעל חודש) והוא בעיקר מספק תירוצים ולא מגיע (אם הוא עונה). אם בהתחלה עוד ענה בנימוס, הוא התחיל לענות בתוקפנות ופשוט לא מגיע לתקן את ששבר. לבסוף, ואולי החמור ביותר: צחי קבע באופן חד משמעי שאין איך לתקן את המזגן בחדר השינה (הוא כמובן גבה כסף על הבדיקה). כיוון שהקביעה נעשתה לפני ששבר את המזגן היחיד שכן טיפל בו (פעמיים...!!) - סמכנו עליו והזמנו מזגן חדש. הטכנאי החדש פתח הכל, שלף מתאם שבור והראה לנו שהמזגן יכול היה לעבור תיקון פשוט יחסית, והיה ממשיך לפעול כמה שנים נוספות. מה שהיה חוסך לנו אלפי שקלים בקניית מזגן חדש, והתקנתו- וכל זה בתקופת קורונה. כל זאת לאחר שכמובן צחי כן גבה כסף על בדיקה. חוסר מקצועיות, ובעיקר חוסר אמינות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.