מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
נתקעתי עם מקרר שמקצר ביום שישי. הוא בא באותו יום, היה נחמד הסתכל ואמר שזה כנראה גוף החימום במקרר. אמר שהוא לא רוצה להחליף כי זה לא בטוח ולא רוצה סתם לקחת כסף. הוא אמר תפעילי מחדש ואם זה שוב מקצר ותקראי לי בראשון ואחליף לך את גוף החימום. התקשרתי אליו בראשון בבוקר והוא אמר שהוא צריך להזמין גוף חימום. כנראה שלא היה לו שזה קצת מוזר כי בשישי הוא אמר שיוכל להחליף אבל לא כדאי וכנראה שפשוט לא היה לו את החלק. הוא אמר לבן שלי להוציא מהשקע כדי שזה לא יקצר אבל זה המשיך וקיצר. אז הוא אמר שזה לא גוף החימום אלא זה הקרח ובסוף אמר לי תפני לביטוח. הגיעו מהביטוח ולקח להם שתי שניות לתקן את זה. זאת כנראה בעיה של מקררים חדשים דיגיטליים וכנראה שזה פחות התחום שלו והוא היה צריך להגיד אם הוא לא מכיר כל כך את הסוג הזה של המקררים ולא לקחת על עצמו את העבודה. מצד שני הוא היה ממש בסדר ונחמד.
ביקור, בדיקה וייעוץ לגבי תיקון כרטיס פיקוד דיגיטלי במקרר.
ולדיסלב היה נחמד מאוד! הוא סבלני והיה עשר.
מבחינת אמינות הוא היה טוב, אבל מבחינת מקצועיות הוא ממש אכזב. הוא לא ידע איך לטפל בבעיה למרות שטען בטלפון שיודע. הוא גבה תשלום עבור הביקור ואחר כך הייתי צריכה לשלם גם לביטוח. אין לי בעיה אם מישהו לא מבין במכשיר ספציפי, אבל שיגיד!
בדיקת נזילה מתוך מגירה של מקרר דיגיטלי של חברת סמסונג.
התקלה לא נפתרה מכיוון שטען שצריך לבצע עבודה יותר גדולה, לדעתי לא אמין, אני לא מרוצה.
הוא אדם נעים, נחמד ואמין. הגיע בזמן, בדק את המקרר ואמר שכיוון שהוא דיגיטלי, צריך להזמין טכנאי מהחברה שמבין במקררים האלה שיוכל לפתור את התקלה.
הוא הגיע ואמר שזה מקרר דיגיטאלי ושהוא לא בטוח שיוכל לתקן אותו, אמר מראש את האפשרות הזו... הוא עבד על המקרר שעה והגיע למסקנה שהבעיה במרכיב דיגיאטאלי... הוא אמר לי לפנות אל היבואן, כי רק אצלם יש את החלקים שצריך. הוא ניקה את המסנן, המיס את הקרח... אבל לקח רק על ביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.