מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה! בסוף הוא המליץ שלא לתקן את המקרר ולקנות חדש.
אני מאוד מרוצה. קודם כל התכתבנו בוואטסאפ, הוא ניסה לראות האם יש דרך לפתור את הבעיה ללא הגעתו. כשהבין שלא הוא הגיע וישר אבחן את התקלה ונתן לי אפשרות לבחור האם אני רוצה לתקן או לקנות מקרר חדש.
היה בסדר! הגיע בדק ואמר שאין מה לעשות וצריך לזרוק, הוא נתן יחס נעים ולא איחר.
הוא היה מצוין, אני מרוצה.
הוא היה זמין, הגיע בזמן והוא הסביר לי את על האופציות שיש לי. המחיר היה ממש יקר לטעמי והוא לא אמר מראש את המחיר.
אריאל הוא בחור משכמו ומעלה. רציני, אמין ותמיד נכון לעזור בכל בעיה. אם תהיה לי בעיה בעתיד, רק אליו אני פונה.
קיבלתי ממנו שירות מצוין, מהיר ומקצועי מאוד. הוא עזר לי כמה שיכל וממש עשה את המקסימום לראות אם כן אפשר לתקן אבל בסופו של דבר אמר שהתיקון לא משתלם. הוא המליץ לי איזה מקרר לקנות ואיך להתנהל והיה נחמד מאוד. אני ממליצה עליו.
הגיע בזמן ועשה רושם מקצועי. בסך הכל בסדר גמור למרות שבסופו של דבר אמר שאין איך לתקן וצריך להחליף.
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
הוא היה מקסים ממש, הייתי מרוצה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.