מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 117 חוות דעת רלוונטיות
הוא רק בדק את הרכב ולא ידע איך לתקן את התקלה. אני לא חושב שהוא היה צריך לקחת ממני תשלום ובסוף התקלה גם לא הייתה מה שהוא אמר שהיא.
היה בסדר. הם קיבלו אותי מהר ונתנו הערכה מדויקת. המחיר היה כמו בכל מקום אחר לפי מה שבדקתי.
בדיקה לפני טסט לרכב מסוג פיג'ו 208 משנתון 2017 שכללה תיקון נורת מנוע.
הוא היה מעולה! אני אמשיך לעבוד איתו, ממליץ בחום.
היה מעולה! הוא היה נהדר, מקסים ונחמד. הוא הסביר לי שהבעיה נבעה בעקבות לחץ אוויר בצמיגים והסביר כיצד למלא בעצמי ולכוון את הנורה ידנית שלא תדלק וזה אכן פתר את הבעיה. נוסף על כך הוא גם הסביר לי הרבה על הרכב, על תקלות שעלולות להיות בעתיד, עזר לי עם המסמכים והיה ממש סבלני ולא גבה על כך מחיר כלל.
הוא היה ממש סבבה, בסגר גמור. המחיר הרגיש לי קצת יקר.
הוא היה סופר מקצועי, לא גבה לי כסף על הבדיקה והוא קיבל אותי במהירות.
תיקון מזגן, טיפול תקופתי ובדיקה כללית ברכב מסוג פיג'ו פרטנר.
היה מעולה!
הבאתי אליו את הרכב והוא בדק את ההתראה, אמר שהכל תקין וכיבה אותה. עם זאת אחרי כמה ימים ההתראה חזרה. אחרי שדיברתי איתו הוא אמר שלפי דעתו הבעיה היא בחיווי של הרכב ולא תקלה באוטו עצמו. הוא מאוד נחמד ורוצה לעזור, הוגן מאוד במחירים.
פניתי אליהם לטובת החלפת הרפידות והם קיבלו אותי כמו שתכננו מראש. הם בדקו את הרכב ופירקו את הגלגלים אך אמרו שאין צורך להחליף בלמים ולא רצו לקחת תשלום. החלטתי בכל מקרה לשלם להם סכום כסף לטובת ההגינות ואני ממליץ עליהם!
ראובן נתן לי שירות מעולה, אבל לפני כן אבא שלו לא רצה לתת לי שירות. בסופו של דבר הבדיקה התבצעה כמו שצריך והייתי מרוצה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.