מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
פתר את הבעיה חבל על הזמן, הבעיה הייתה עולה לנו אלפי שקלים אם היו מאבחנים לא נכון. עילי מזגן הוא אבחן את הבעיה - צינור שמוביל את המים אחורה או גב מזגן נסדק הנחה אותנו לפתור את הבעיה עם הצינור. סתימה בצינור. טלפונית בלי להחליף והעלויות אמין וחסך את הזמן והכסף ומקצועי מאוד
הוא היה אדיב, ענייני וזריז ופתר לי את הבעיה בטלפון מבלי לבקש שום תמורה ואפילו התקשר אחר כך מיוזמתו מספר פעמים לוודא שהמזגן עובד כראוי.
אחלה שירות! שלחתי לו תמונות, הוא איתר את התקלה והנחה אותי איך לפתור אותה.הוא היה מהיר, יעיל ואדיב. תענוג איתו.
הוא היה מאוד נחמד ועזר לי לפתור את הבעיה מבלי לגבות תשלום על כך.
הוא היה פשוט 10! הוא אמר שחבל על הכסף שלי והסביר לי איך לבצע את זה בעצמי במקום שהוא יבוא לתקן. לקחת בעל מקצוע ממידרג זה פשוט להרגיש שאתה בידיים טובות.
הוא לא היה יכול להגיע כי זה לא הסתדר לו מבחינת זמנים, אז הוא הסביר לי איך לנקות את המזגן בעצמי ולא גבה ממני שקל.
הדרכה טלפונית לפתירת תקלה במזגן שאחרי הכיבוי שלו היה מתחיל להרעיש.
הוא הדריך אותנו איך לפתור את התקלה בעצמנו וזה אכן עזר.
הדרכה טלפונית לפתירת תקלה בשני מזגני אלקטרה 1 כוח סוס, שרק הוציאו אויר מבלי לקרר.
יש לו הרבה סבלנות, הוא הסביר לי איך לנקות את הפילטר ולסדר את המזגן ולא גבה על כך תשלום.
הדרכה טלפונית לפתירת תקלה במזגן שלא קירר עקב סתימה ברשת המנוע שבחוץ.
הוא אמר לי לבדוק כמה דברים לפני שהוא מגיע ומה שהוא אמר לי לעשות אכן פתר את הבעיה מבלי שהוא יצטרך להגיע. התקשרתי להודות לו, הוא באמת היה מעל ומעבר!
הוא נתן לי שירות מעולה וייעץ לי בחינם איך לפתור את זה בעצמי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.