מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
טיפול תקופתי לשברולט קרוז שכלל החלפת משאבת מים ותרמוסטט ותיקון נזילת מים מהרדיאטור.
הם היו בסדר גמור, עשו עבודה טובה ויכולתי לסמוך עליהם. בנוסף הם גבו מחיר הוגן לדעתי ודאגו לי לרכב חלופי.
אני מרוצה, הם חבר'ה מאוד נחמדים לדעתי. אני עובד איתם כבר תקופה ארוכה. הם אמינים והוגנים מבחינת המחיר. אני הייתי ממליץ עליהם.
חליצת בורג של בית תרמוסטט, סגירה של בית התרמוסטט, תיקון חור בצינור אלומיניום של המזגן, טיפול בוואקום גז, בדיקת לחץ אוויר גבוה והחלפת משאבת מים ברכב טויוטה קורולה 2006.
היה מצוין! הרכב התחמם וניסיתי לתקן לבד, ראיתי שזה לא לרמתי אז העברתי את הרכב לתום שעשה עבודה מקצועית ברמה גבוהה מאוד תוך זמן קצר והתחייבות לזמן שעמד בו.
באתי למוסך לתיקון ברכב דייהטסו שרייד 93, החלפת טרמוסטט ומשאבת מים.
מוסך פשוט מזעזע!! קודם כל הגעתי, ובאתי במיוחד ממודיעין כי ראיתי שהמוסך מדורג במקום ראשון אז אין מצב שיעבדו עלי כי אני ממש לא מבינה. הגעתי, בדקו והחליפו טרמוסטט ועוד חלק לבנטה ולקחו לי 800 שח!זה כבר היה נשמע לי יקר. הגעתי הביתה וראיתי שיש נזילה נוראית, התקשרתי למצא והוא אמר לי לשלוח למחרת את האוטו עם גרר למוסך, שלחתי, התקשר אלי בצהריים ואמר שהמשאבת מים הלכה וזה עולה 800 שח ויהיה מוכןלמחרת בצהריים. אפילו לי שאני לא מבינה, זה נשמע מוזר?טרמוסטט ומשאבה באותו מחיר ובכלל מאיפה היתה הנזילה? התקשרתי לדוד שלי שעובד במשרד התחבורה, הוא הלך לשם, התערב קצת, בסוף שילמתי 500 ומשהו והוצאתי את הרכב. הגעתי הביתה וראיתי שהאוטו התחמם. התקשרתי אליו שוב ואמר שהראש מנוע הלך וצריך להחליף ואין אחריות וכלום. כבר לא סמכתי עליו ולקחתי למוסך אחר והוא פשוט החליף את הפקק של הרדיאטור ב40 ש"ח והרכב כמו חדש. אמר שהראש מנוע מקורי ואין שום בעיה ויכול להיות שבכלל לא היה צריך להחליף את המשאבה אלא שהבעיה היתה בפקק הזה וגם שברכב ישן בכלל לא צריך לשים חלקים מקוריים ואלא חלופיים ומצא בכלל לא הציע לי את האופציה הזו!! ואני לא מבינה ולא חשבתי על זה בכלל. היה צריך להגיד לי. חוץ מזה שהם לא מקצועיים ןהמחירים לא הגונים , היחס שם פשוט מזעזע! האנשים שם פשוט נוראיים, התנהגות לא אנושית , כמו מכונות, הגעץי, רציתי שיסביר, יראה לי מה צריך לעשות , כלום. "זה ככה. את רוצה, בסדר, לא, תקחי למוסך אחר". זו לא התנהגות. גם כשהתקשרתי, היה מזעזע! ממש לא נחמד ולא התייחס אלי. אמר שאין אחריות על העבודה אלא רק על החלקים! מה זה?שילמתי 800 ש"ח ואין אחריות? רק כשאמרתי שאני אתבע אותו, הוא קצת נבהל והתייחס. תגובת המוסך: הלקוחה עודכנה בכל שלב בכל. נתנו לה וגם לחבר'ה ששלחה הצעות מחיר לפני התיקון וההחלטה לתקן רק את משאבת המים הייתה שלה. התרענו אותה, וגם כתבנו במפורש בחשבונית, שעלול להיווצר נזק בראש מנוע ויש לבדוק את מערכת הקירור. למרות שלא אבחנו שיש קשר בין החלפת התרמוסטט לבעיה במשאבה, לא חייבנו אותה על העבודה אלא רק על החלקים וגם על זה עשינו הנחה. היחס שלנו היה מעל ומעבר לרגיל, הסברנו לה הכול והלכנו לקראתה. היו הרבה חלקים בלויים ברכב והשתדלנו להחליף רק מה שהכרחי כדי להוזיל את העלויות והבהרנו זאת מראש. מדובר ברכב ישן שלא טופל עד עכשיו ואבחנו מההתחלה שיש תקלות רבות ברכב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.