מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 47 חוות דעת רלוונטיות
אברהם היה מקסים, הגיע מעכשיו לעכשיו בשישי שזה לא מובן מאליו. הוא היה אדיב, מקצועי וזיהה את הבעיה מהר מאוד, היה הגון ואמר לנו שהתיקון יקר ועדיף לנו לקנות תנור חדש ולקח תשלום רק על ביקור.
הוא ממש אחלה, מאוד מקצועי, הגיע אליי לבדיקה של תנור והוא הסביר לי על המוצר ולמה הכול תקין ואין צורך בתיקון. הוא גם לקח פחות ממה שלוקחים בדרך כלל עבור קריאת שירות.
לאחר הבדיקה רז עשה כנראה ריסטרט לתנור. הוא היה בסדר גמור, מעולה! כרגע הכל הסתדר, אמר שאם לא יתוקן הוא יחזור.
הוא היה חמוד מאוד, מקצועי, מהיר והוגן. אני ממליץ עליו בחום!
הכל היה בסדר גמור והייתי מרוצה ממנו מכל הבחינות. אומנם הוא לא ביצע עבורי עבודה כי לא היה צורך בכך אבל הוא היה נראה מקצועי ואני ממליץ עליו!
הוא היה בסדר גמור, לגמרי 10.
יואב היה נחמד מאוד ואמין מאוד, הוא הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו.
היה מקסים! אלברט היה זמין, עמד בזמנים וביצע בדיקה מקצועית וישרה. בבדיקה התנור נמצא תקין, התנור כרגע עובד ולא ברור מה גרם לתקלה. אלברט קיבל תשלום עבור הביקור כמו שסוכם מראש.
הוא הגיע בזמן, בדק את התקלה ואמר שהבעיה לא קשורה לתנור, היה מאד אמין ומסור והתקשר לאחר מכן לוודא שאכן התנור עובד ושהכל בסדר ולקח עלות ביקור הוגנת בעייני.
היה מצוין! הייתי מרוצה! נתן לי עצה לגבי פתרון הבעיה. אמר כי מכיוון שהתנור דיגיטלי כולו, עלות תיקון תהיה גבוהה מהצעת המקורית. הציע לי כיצד לתפעל את התנור, ולחזור אליו אם הבעיה לא תיפתר. היה מאד נעים ומקצועי. סרב לקבל תשלום על הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.