מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
ניסים הגיע ובדק, אבל אחרי הבדיקה אמר שזאת תקלה שאי אפשר לתקן והמליץ לי להחליף את המקרר.
מישל הגיע בזמן שקבענו, הוא בדק את המקרר, אמר שיש בעיה במדחס ושעדיף לקנות חדש כי עלות התיקון תהיה יקרה. חוות הדעת שלו הייתה מקצועית, אמינה והמחיר שלקח לי עבור הביקור היה יקר לדעתי.
הוא היה ממש מקסים, הסביר ודאג, עמד בזמנים, ובסופו של דבר ייעץ לי להחליף כי מחיר התיקון קרוב למחיר של מקרר חדש, ממש יצאתי מרוצה.
תיקון מקרר חברת אפולו תדיראן ובדיקת תנור חברת בלרס.
היה ממש אחלה! שלום אדם אמין מאוד והלוואי וירבו כמותו. מסביר פנים, סובלני, אדיב, ישר והגון מאוד ומעל הכל הוא סופר מקצוען. אנו ממליצים והמלצנו לכל החברים שלנו על שלום וגם לכם.
הוא הגיע בזמן, הוא נתן את החוות דעת שלו על כדאיות של החלפת המקרר במקום תיקון המדחס כי העלות של החלפת המדחס מאוד יקרה. הוא אמר שבבמידה וארצה שיתקן את המדחס אז הוא יוריד מהמחיר את עלות הביקור. הוא מאוד מהיר, דייקן ומקצועי. הוא מאוד נחמד ואני ממש מרוצה ממנו!!
הוא היה מצויין! אני מרוצה מהכל- מהייעוץ הטלפוני, המענה שלו, הגיע והיה מקצועי, הסביר הכל, היה מאוד לעניין.
הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי. מדובר במקרר יחסית ישן שיצא מאכסנה אז החלטנו שלא שווה להשקיע בתיקון אלא לרכוש אחד חדש.
הוא לא ממש עשה עבודה כי ברגע שהוא הגיע ובדק את המקרר הכל הסתדר :) הוא הגיע בזמן, נתן הסברים והיה מאוד נחמד. נראה שהוא מבין על מה הוא מדבר והוא מאוד ישר והגון.
בדיקת מקרר מחברת בלרס.
היה על הכיפאק. הוא היה אמין, אמר את הסכום מראש וגבה רק על ביקור. אני תיקנתי את הבעיה והוא הגיע לאשר שזה תקין. היה אחלה ביקור.
קבענו בבוקר, חיכיתי לו כל היום ולאחר כמה אסמסים הוא הגיע באחה"צ-ערב. הגיע ואמר שסידר את הבעיה, אחרי שהוא ירד ראיתי שהדלת עדיין לא נסגרת. החזרתי אותו שוב והוא אמר שאי אפשר לסדר את זה. לקח תשלום על הביקור והבדיקה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.